ff update

Hoi meiden,

Hier even een update. Ik heb geen bruine afscheiding meer gehad, gelukkig! (uberhaupt trouwens geen afscheiding...). Daar ben ik wel heel blij om. Maar ik blijf het gewoon heel moeilijk vinden om dat geweldige gevoel dat ik had weer terug te krijgen, omdat ik toch zoiets heb van, dadelijk gaat het weer mis en dan is de teleurstelling zo groot.
Wat betreft de 'kwaaltjes': ben nog steeds niet misselijk, af en toe een beetje een naar gevoel maar niet echt aanwijsbaar zeg maar. Ik ben wel heel moe, maar dat ben ik altijd , dus dat zegt me ook niet echt veel. Ik  krijg nu wel af en toe flinke steken in m'n borsten, maar ook dat is niet echt vaak. Blijft allemaal zo vaag he! Ik heb wel 6 puisten op m;n kin!!!!  En die heb ik normaal gesproken niet, dus er gebeurt wel iets in m'n lijf! Ik zal blij zijn als we die eerste echo hebben gehad zeg! Gisteren heb ik trouwens wel uit ellende een nieuwe test gedaan, erg he ! Maar ik had een goed excuus, op de testen die ik vorige week had gedaan was niks meer te zien, helemaal uitgelopen!! Dus moest er toch nog een hebben, voor het nageslacht zullen we maar zeggen....!
Nou meiden, duimen jullie met me mee?
Liefs Solleke en een lekker weekend toegewenst (zonder regen?!?!)

Hey die Solleke!!
Helemaal te gek dat het allemaal goed verloopt. En dat gaat ook helemaal goed komen met jou  joh!! Trouwens, onwijs bedankt voor je lieve kaartje!! Ik smolt er wel een beetje van.......zo lief!!!!

Dat updaten moet je wel blijven doen he? Anders is het forum toch 'anders' ....nah, dat begrijp je vast wel!!!

X Costa

Hoi Solleke,

Gelukkig dat het al weer een stuk beter gaat!! Ga je nog eerder een echo laten maken? Of wacht je tot je 7 weken bent? Maar je bent wel echt zwanger hoor!! Dat je nog niet zoveel kwaaltjes hebt, komt vast doordat je nog niet zo ver bent.

Spannend allemaal, hoor. Ik merk dat ik het zelf ook wat afstand ervan neem en zoiets heb van "eerst (echo) zien dan geloven". (Vandaag ben ik precies 6wk, ik moet dus nog 1,5 week wachten op de echo!!)

Maar goed, doe het rustig aan,
groetjes Nanda

Terug
Bovenaan