ff update

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik realiseer me dat ik een tijdje even niet heb gereageerd.
Maar het was (en is) hier erg druk (mijn man werkt 6 dagen) en ben momenteel erg moe. Als Wieteke op bed ligt 's middags, slaap ik dus ook regelmatig even op de bank.
Maar alles gaat hier goed. Wieteke is nog steeds lekker aan het billenschuiven. Maak me er maar niet meer te druk om, ben erg blij dat ze zo'n lol heeft in het bewegen. Ze wordt echt een huisvrouwtje. Momenteel pakt ze altijd een doekje van de verwarming om de vloer te gaan dweilen en ze helpt met de was. Ze doet alles in de wasmand en gaat vervolgens met de wasmand aan de sjouw (erg schattig gezicht, zo'n kleine meid met zo'n grote wasmand, maar op je billen kan je dat gewoon vasthouden).

De komende week gaan we even een weekje naar de Ardennen. Heb er zin in. Wij hebben alleen zelf geen auto meer, maar we mogen die van mijn moeder lenen. Nu wilde ik vandaag even met Wieteke langs de garage, maar ze wilde dus absoluut de auto niet in. Ze ging echt krijsen (zelfs de buren kwamen naar buiten). Na het een aantal keer geprobeerd te hebben, ben ik eerst maar weer met de fiets weggegaan. Vanmiddag maar even proberen als mijn man ook weer thuis is. Hopelijk kunnen we haar nog rustig krijgen in de auto en anders moeten we misschien toch maar met de trein.

In ieder geval horen jullie de komende tijd (behalve de komende week) dus weer regelmatiger van mij.
Ik kan waarschijnlijk niet alles bijlezen, maar ga vanaf nu weer mijn best doen.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Nou welkom terug dan maar weer! En alvast een fijne vakantie!!!
Hopelijk krijg je de kleine meid nog relaxed de auto in......

Geniet lekker verder van je kleine huisvrouwtje!
(en wat een mooie foto van jou in de trouwtopic zeg...)

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan