Ff update

Hoi meiden,

Hoe gaat het met jullie? Het nog een beetje vol te houden met de bolle buikjes?? Ik hou jullie echt nog wel in de gaten hoor.
Hier gaat alles goed....

Ik geef geen borstvoeding meer, omdat het mij teveel energie kostte om aan te leggen en ik daar verschrikkelijke naweeën van kreeg... Ik dacht dat ik weer aan het bevallen was, zo'n pijn.... maar goed het is weer achter de rug.

Daniëlle doet het uitstekend, het is zo'n schatje... Lekker drinken en dan kijkt ze ons met d'r grote ogen aan... Dan smelt ik gewoon.
De kraamvisite komt inmiddels op gang... gisteren een rustige dag gehad en vandaag weer volop in de drukte.
Manlief is nog even lekker vrij... en dat is ook wel een hele luxe.
Gister avond was ik voor het eerst alleen thuis met 2 kids... wow wat raar en een verantwoordelijkheid hahaha
De kraamhulp is prima, ze is aardig en we kletsen wat af. Deed ook helemaal niet moeilijk toen ik wilde stoppen met de BV.
Hopelijk van het weekend voor het eerst naar buiten!

Meiden heel veel succes met de laatste loodjes... in gedachten ben ik bij jullie allemaal en ben heel erg benieuwd hihihi

veel liefs

Leuk dat je ons op de hoogte houdt! Wat fijn dat Danielle het zo goed doet en wat lijkt het me heerlijk om met het kindje naar buiten te kunnen.
Nog idd de laatste loodjes hier, nu 39w.

Veel plezier met je kinderen.

Wat heerlijk dat alles lekker gaat! Ben stiekem wel een beetje jaloers dat jij je meisje al in je armen kan houden en mijn ventje nog steeds mijn buikje terrorriseert! Maar dat komt ook nog wel...

Geniet! Het schijnt van het weekend weer iets beter weer te worden dus zou heerlijk zijn om dan je dochter aan de wereld te showen!

Wat fijn dat alles goed gaat!! Ook leuk dat je een gezellige kraamhulp hebt, maakt je kraamtijd gezellig.
En super dat je ons op de hoogte houdt. Ik moet nog even geduld hebben, ben nu ruim 36 weken zwanger.

Xxx

he mamaleintje,
Leuk dat je ons zo een beetje op de hoogte houd.
En super dat alles goed gaat.
Nou maar lekker genieten van je gezin..
Ik ben nu 38 halve wk, ben benieuwd wanneer ons kleintje komt.
het inleiden kan hier nog niet mijn baarmoedermond is nog niet rijp genoeg, verweekt..
dus we wachten het maar af..
groetjesss

wat goed om te lezen!!! heerlijk he als zo'n kleintje er dan is... en leuk een reactie

zal straks wel even heel rustig zijn hier hahaha maar hoop wel dat iedereen weer terugkomt bij het babyforum september (augustus haha)

hier inderdaad afwachten, laatste loodjes zijn het zwaarst, de vraag wanneer gaat het gebeuren he...

Liefs

Terug
Bovenaan