FF Van me afschrijven....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Het is even geleden dat ik hier geschreven heb. Ik volg jullie wel allemaal, maar ik probeer er een beetje afstand van te nemen (allemaal zo verslavend...).
Ik ben in juni dit jaar gestopt met de pil, mijn cyclus was al bijna meteen weer normaal, zo'n 28 a 29 dagen. Ik weet ook bijna altijd wanneer ik mijn eisprong heb, we klussen ook altijd netjes rond die tijd, maar het is nog steeds niet gelukt.  
 Deze maand had ik me voor genomen om extra ons best te doen, maar nu werkt meneer niet mee. Hij voelde zich niet zo lekker en had veel aan zijn hoofd. Ja, daar heb ik wat aan...Ik had gisteren mijn eisprong, en we hebben alleen zaterdag geklust. Oh, daar kan ik dan zo kwaad om worden. Ik wil elke kans proberen te benutten, en dan heeft hij geen zin!!!!!
Kennen jullie dit? Sorry voor mijn gezeur, maar af en toe wordt ik er zo moedeloos van. Overal om me heen worden mensen zwanger.

Nou in ieder geval fijn om even van me af te schrijven, en jullie allemaal heel veel succes!!!

sasja

Hai,

Schrijf maar lekker van je af hoor. Iedere maand dat het niet lukt is er 1 teveel.

Ik lees dat je bezig bent sinds juni van dit jaar, dat is dan 5 maanden. 5 maanden is echt niet lang hoor. Lees maar eens op www.zwangerschapspagina.nl en dan onder zwanger worden het artikel 'kansen om zwanger te worden'. Daarin staat dat het juist niet normaal is dat je binnen een paar maanden al zwanger bent en dat je er rustig een jaar voor moet rekenen. Ik weet het, je hebt daar natuurlijk geen geduld voor maar het is niet anders.

Ook in mijn omgeving worden mensen heel snel zwanger maar dat is eerder uitzondering dan regelmaat. Ik zit in inmiddels in ronde 10 (in januari 2006 met de pil gestopt) en wacht nu op mijn NOD die waarschijnlijk rond 7 november is. Ik ben dus al wat langer dan jij bezig maar ben net zo ongeduldig hoor.

Wachten is nooit leuk vooral als je het niet zelf in de hand hebt.

Veel liefs
Nataly

Hoi nataly,

Ik weet wel dat 5 maanden nog helemaal niet zo lang, en dat er mensen zijn die al veel langer bezig zijn. En dat ik geduld moet hebben, maar dat is zo moeilijk. En elke maand is spannend, maar deze maand weet ik nu al dat het niet lukt, dat vind ik zo balen.
Maar goed, alles komt goed zeggen ze...
Bedankt voor je reactie.

sasja

quote: sasja schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-11-2006 11:42:33'));

Hallo allemaal,

Het is even geleden dat ik hier geschreven heb. Ik volg jullie wel allemaal, maar ik probeer er een beetje afstand van te nemen (allemaal zo verslavend...).
Ik ben in juni dit jaar gestopt met de pil, mijn cyclus was al bijna meteen weer normaal, zo'n 28 a 29 dagen. Ik weet ook bijna altijd wanneer ik mijn eisprong heb, we klussen ook altijd netjes rond die tijd, maar het is nog steeds niet gelukt.  
 Deze maand had ik me voor genomen om extra ons best te doen, maar nu werkt meneer niet mee. Hij voelde zich niet zo lekker en had veel aan zijn hoofd. Ja, daar heb ik wat aan...Ik had gisteren mijn eisprong, en we hebben alleen zaterdag geklust. Oh, daar kan ik dan zo kwaad om worden. Ik wil elke kans proberen te benutten, en dan heeft hij geen zin!!!!!
Kennen jullie dit? Sorry voor mijn gezeur, maar af en toe wordt ik er zo moedeloos van. Overal om me heen worden mensen zwanger.

Nou in ieder geval fijn om even van me af te schrijven, en jullie allemaal heel veel succes!!!

sasja

Hoi Sasja,

Ik herken je gevoel precies, het is iedere maand weer spannend en ik heb gisteren de rode duivels ook ontmoet. Bij mijn vriend werkt hij niet altijd op commando fijn he wat hebben wij daar aan. Ben ook erg moedeloos en in een dip er zijn nu een paar vriendinnen van mij ook zwanger en ik nog steeds niet bleh.Ben nu 6 maanden bezig met proberen. Ik hoop voor jou ook dat je snel zwanger bent en wens je veel succes met klussen.

Daag gr. Marjolein

Hallo!!

Ja, ja, been there done that....
Mijn vriend ging in een keer het "je wilt me alleen voor mn zaad"slachtoffer uithangen...;-)
Hij vond het niks dat ik zo liep te rekenen, het ene moment wilde ik wachten tot dag 14 en het volgende moment wilde ik wel omdat ik weer wat anders had gelezen. hij zei dat hij t niet op cammondo wilde doen.....
Ik heb tegen m gezegd dat we allebei graag een kindje willen, en dat we er dus allebei wat voor moeten doen, ik heb ook wel s geen zin...ja toch, doen we het niet allemaal wel s trerwijl we niet echt "in the mood zijn", voor het grote goed?

Maar denk ook wel dat wij er gewoon meer mee bezig zijn dan de mannen. Let wel: het kan bij ons elk moment zover zijn dat we zwanger zijn, ons leven verandert dan al aanzienlijk, voor mannen begint het denk ik toch wat meer te leven zodra je de eerste echo hebt gehad, het eerste tastbare zeg maar, snap je wat ik bedoel?

Succes ermee!!
Groetjes Loes

quote: loes28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-11-2006 22:11:17'));

Hallo!!

Ja, ja, been there done that....
Mijn vriend ging in een keer het "je wilt me alleen voor mn zaad"slachtoffer uithangen...;-)
Hij vond het niks dat ik zo liep te rekenen, het ene moment wilde ik wachten tot dag 14 en het volgende moment wilde ik wel omdat ik weer wat anders had gelezen. hij zei dat hij t niet op cammondo wilde doen.....
Ik heb tegen m gezegd dat we allebei graag een kindje willen, en dat we er dus allebei wat voor moeten doen, ik heb ook wel s geen zin...ja toch, doen we het niet allemaal wel s trerwijl we niet echt "in the mood zijn", voor het grote goed?

Maar denk ook wel dat wij er gewoon meer mee bezig zijn dan de mannen. Let wel: het kan bij ons elk moment zover zijn dat we zwanger zijn, ons leven verandert dan al aanzienlijk, voor mannen begint het denk ik toch wat meer te leven zodra je de eerste echo hebt gehad, het eerste tastbare zeg maar, snap je wat ik bedoel?

Succes ermee!!
Groetjes Loes

Hoi loes,

Ja, dat is ook wat ik bedoel.  Mijn man vind het ook allemaal erg leuk, maar hij is er niet zo  mee bezig dan ik.   En ik wil me ook niet opdringen, want het moet wel leuk blijven, helemaal na 5 maanden. Maar toch wil ik elke kans benutten. En ik snap wel dat zijn hoofd er niet altijd naar staat, dat staat de mijne ook niet altijd. Maar ik wil zo graag zwanger worden, en het liefst nu!!!

Nou ja, bedankt voor je reactie,  ik ben  blij dat  ik het niet alleen heb. Jij ook heel veel succes om zwanger te worden. Wordt dit jullie eerste kindje? Bij ons wel.

veel liefs sasja  

He Sasja

Ja, het wordt inderdaad ons eerste kindje...

Mijn vriend was degene die op een gegeven moment zei: ik ben er klaar voor, ik wil graag een kindje, ik moest er nog over nadenken, zag allemaal beren op de weg. Tot een jaar of 2 geleden wilde ik helemaal geen kinderen, ik was ook helemaal niet goed met ze. De laatste tijd is dat heel erg veranderd, kan me bijna niet meer voorstellen wat ik er niet leuk aan vond. Maar had nog wel zoiets van, wat als ik geen goede moeder kan zijn, ik ben altijd zo ongeduldig enz enz enz, vond het gewoon een gek idee om mezelf als moeder te zien.
Maar nu lijkt het me geweldig. alle nadelen die ik eerst wist op te noemen....ze zijn er niet meer, ja...ze zijn er wel...maar ik ben bereid ze voor lief te nemen...uitslapen...stappen....vrijheid...allemaal leuk, maar niet meer het belangrijkste

Ik verheug me er zo op.....

Ik ben ook zo blij dat ik dit forum heb ontdekt...zoveel vrouwen die hetzelfde voelen en meemaken,
In het dagelijks leven ben ik niet zo'n prater, vind het beetje moeilijk om over gevoelens te praten, met mn lief wel hoor, maar met vriendinnen vind ik het al snel "gek" naja...ben gewoon heel blij met dit forum.

hoop snel goed nieuws van je te horen,
Liefs Loes

He loes,

Bij ons is het eigenlijk net andersom...
Door de erfelijke ziekte die mijn man heeft, heeft hij heel lang getwijfeld of hij wel kinderen wilde. Hij wil wel heel graag kinderen, maar de kans dat onze kinderen deze ziekte ook krijgen, is heel groot. Hij wist ook niet of dit zijn kinderen wel "aan wilde doen". Na een tijd lang ziekenhuisbezoeken afgelegd te hebben, en andere mogelijkheden te hebben afgewogen, hebben we toch samen besloten om het via de normale weg te doen, en dan maar af te wachten. Want we hebben ook nog een kans dat het wel goed gaat.  Ik  wil al van kleins af aan kinderen, dus voor mij is dit een hele moeilijke tijd geweest.
En nu we dus weer een stapje verder zijn, en met de pil zijn gestopt, kan het voor mij niet snel genoeg gaan. Maar mijn man, en hij heeft gelijk hoor, wil er geen "moetje" van maken. En hij heeft zoiets van we zien wel hoe het loopt. Maar ik loop elke maand weer te rekenen, en te hopen. Maar als ik hier zo de verhalen lees, ben ik niet de enige....

Ik hoop dat het bij jullie ook snel wil lukken, en je wordt vast een goede moeder!! En tot die tijd blijven we lekker hier op het forum. Kun je toch even je verhaal kwijt, is toch weleens fijn.

Succes met alles!!

Terug
Bovenaan