Ff van me afschrijven!!

Jamie is vandaag voor eht eerst de hele dag naar het kinderdagverblijf.

Ik zit nu dus op mijn werk en heb net het KDV gebeld. Vanmorgen was het huilen toen ik wegging en ik vond het echt niet leuk. Dus ik had net (om 13 uur)  even gebeld om te vragen hoe het gaat. En hij heeft vanmorgen nog een hele tijd gehuild en bleef alleen maar bij de leidster aan wie ik hem gegeven had. Rond half 10 was hij zo moe en heeft ze hem op bed gelegd. Hij heeft geslapen tot half 12. En net was hij dan lekker aan het spelen en ging het wel weer goed met hem. maar ik vond het echt niet leuk om te horen.

Ik snap ook wel dat hij moet wennen en hier doorheen moet. Maar ik zou hem het liefste op gaan halen. PFFFFFFF.

Zo ik ben het weer ff kwijt. Ik ben blij als het tijd is om hem op te halen. Ik sta trouwens nog wel achter mijn keuze hoor. Maar het is gewoon nog wennen voor allebei.

Gr. Natasja mv Jamie

Hoi hoi,

Lijkt me ook heel moeilijk hoor!!Ik hoop dat de werkdag er snel opzit en dat je je kleine ventje gauw weer kunt gaan halen en lekker platknuffelen hoor.

Liefs Kitty en Tess

Ik kan me heel goed voorstellen dat je hem maar wat graag op zou halen.
Alle begin is moeilijk,even doorbijten meid!
Voor je het weet mag je hem gaan halen!
Groetjes Tanja.

Wat een drama he! En ik maar denken vroeger dat mijn mamma alles zomaar kon! (niet wetende wat ze achter de schermen voelde)
Respect voor de mamma's!!
Liefs Nelleke

Nou het is de rest van de dag wel goed gegaan gelukkig. hij heeft lekker gespeeld en toen ik om 5 uur kwam zaten ze aan tafel een lekker soepstengeltje te eten. Hij had eerst niet door dat ik er was en was lekker om zich heen aan het kijken. Toen hij mij zag wilde hij gelijk naar me toe en begon weer te huilen. Hij was verder vanavond wel vrolijk en ze lijken het dan erg snel vergeten.

Ben heel benieuwd hoe het woensdag gaat. Het lijkt me dat het toch steeds beter moet gaan.

Gr. Natasja mv Jamie

He wat fijn dat je er toch een goed gevoel aan hebt overgehouden. Sophie huilt zo af en toe nog wel eens als ze me ziet, ze is dan zó blij dat ze ervan gaat huilen. En wat voel je je dan heerlijk he, als je dat lijfje weer dicht tegen je aan voelt.

Sterkte meid, jullie wennen vast snel aan  de nieuwe wereld die KDV heet!

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan