ff van me afschrijven

hoi meiden

ik moet ff wat van me afschrijven

ik had van de week het 3-jarige zoontje van mijn zus hier te spelen en mijn zus is sinds een anderhalve week bij haar man weg en woont nu tijdelijk bij mijn ouders in
tijdens t spelen stond de tv aan en op dat programma hadden een pappa en mamma woorden bij elkaar waarop mijn neefje zei : mijn pappa en mamma zijn ook geen vriendjes meer he?!
ik wist ff niet wat k zeggen moest dus heb na me ouders gebelt om te vragen hoe ik hierop moest reageren , maar kreeg me zus aan de lijn dus vroeg t haar
kreeg ik later op die avond van me ouders horen dan mijn zus door die vraag compleet was ingestort ( wat dus echt niet mijn bedoeling was )
dus ik een paar x mijn excuus aangeboden via mijn ouders aan haar
gister moest ik naar de dokter voor de uitslag van een scan en foto ( wat overigs geen leuk nieuws was maar goed ) en mijn zus kwam ff op mijn meiden passen
had van te voren alles gezogen gedweilt enz met erg veel pijn
voordat ik wegging nogmaals mijn excuus aangeboden aan haar waarop zij zei zoiets zegt mijn zoon niet maar goed excuus aanvaard

ik naar de dokter toe en kwam een uurtje later weer thuis
kom binnen en schrik me helemaal kapot
mijn hele woonkamer onder de rotzooi al het speelgoed overhoop , modder zand enz op grond , echt 1 grote t*ringzooi
ze pakt haar kinderen op en gaat zonder te helpen met opruimen weg
ik zat te kijken met de zooi
maar heb zo'n vreselijke pijn dat ik het niet kan opbrengen om vandaag weer alles grondig te poetsen terwijl ik hier morgen mijn verjaardagsfeestje heb
en tot overmaat van ramp kan ik mijn bankpasje en reader niet vinden die op t computerbureau lag , kan hem nergens meer vinden terwijl hij er nog lag toen ik wegging

weet echt niet wat ik hiermee aan moet
ik snap dat ze vol stress zit ivm haar komende scheiding maar dan hoeft ze toch niet zo tegen mij te doen lijkt me?

ben er best verdrietig over en weet ff niet wat ik moet

alvast bedankt dat k ff van me af kon schrijven hier

liefs maurilla

heey meis,..wat naar allemaal.ik vind het terecht dat jij die vraag stelde.Het is je neefje en niet je eigen kind .Stel je voor dat je het wel op jouw manier zou uitleggen..daar zou je zus het ook niet mee eens kunnen zijn.Jij stond op dat moment met een mond vol met tanden.Ik denk dat ik precies hetzelfde zou hebben gedaan.Ik vind het trouwens niet netjes dat je zus je met een rommel laat zitten.Ze weet toch hoe jij je voel...heb je haar ook al gevraagd naar dat bankpasje,je hoeft haar niet te verdenken ,maar misschien hebben de kids hem te pakken gehad.Nicky had de mijne laatst ook te pakken met mijn portomonee.

enne,fijn he dat je het hier van je af kan schrijven,liefs,karin

Jee Maurilla, wat een rotdag! Ik snap dat jouw zus in een moeilijke tijd zit maar dan hoeft ze toch niet zo met jou om te gaan??
Ik snap dat nooit.... dat mensen dan niet zuinig zijn op de mensen die wél het beste met ze voor hebben.
Wat een opmerking van zo'n mannetje al niet teweeg kan brengen. Ik vind het trouwens een hele goed omschrijving van hem, zo snapt hij zelf een beetje wat er aan de hand is. Daar is toch niks mis mee?
En wat betreft je bankpas, als je hem echt niet kan vinden moet je m misschien maar blokkeren... denk je dat je zus m heeft verstopt of meegenomen?
Wat rot voor je allemaal... Als ik in de buurt woonde kwam ik voor je poetsen:)

Ik ben ook wel een beetje nieuwschierig wat dan de uitslag van je scan was, of wil je t daar liever niet over hebben?

Anyway meid heel veel sterkte, liefs

de uitslag van de scan mag je best weten hoor :)

ik heb tijdens de zwangerschap van floor een dubbele hernia gekregen en daarmee een week in t zieknhuis gelegen
en omdat ik ook erge last heb van bekkeninstabilliteit is besloten om opnieuw een scan te maken om te kijken of dat niet met de rug te maken kan hebben
en daarop is dus te zien dat ik en bekkeninstabiliteit heb waarbij 1 heupkom beschadigd is doordat ik erg scheef sta/loop en dat de hernia verergerd is die ze of willen opereren of bij de pijnkliniek om de zoveel tijd een soort ruggeprik halen die de beschadigde zenuw verdoofd ( allebei nog geen optie omdat floor nog volledige bv krijgt en ik er echt niet aan toe ben om er mee te stoppen , wat de ha door heeft )

tja en me zus... heb t er net nog over gehad met mijn ouders en die spreken haar erop aan dat ze zich niet op mij hoeft af te reageren
denk niet dat ze mijn pas gejat heeft maar vind wel erg lastig dat ik hem niet vinden kan

Hoi Maurilla,

Je zus hoeft hem niet gepakt te hebben maar de kids kunnen er mee gespeeld hebben en hem per ongeluk! mee genomen hebben of ergens neergelegd waar je hem absoluut niet zou zoeken.
Om maar een vb te geven, kon laatst nergens mn portomnee vinden maar mn neefje had alles in de vriezer gedaan, sleutels, portomonee, e.d. in zijn fantasie was de hele wereld bevroren dus ook dat...
Vind het heel naar voor je!
Heel veel succes en misschien dat iemand je nog helpen kan met poetsen, vind het zo rot voor je.
Veel sterkte met alles,
en toch nog een fijne verjaardag toegewenst!

Liefs Marina

hey meid. wat rot zeg allemaal.
allereerst wil ik zeggen dat ik je juist 1000 maal zou bedanken als je die vraag aan mij zou stellen.
vind het ontzettend netjes en lief van je dat je daarvoor je zus hebt gebeld. je had ook alles kunnen vertellen aan je neefje, maar dan had het alsnog niet goed geweest omdat dat jouw taak niet is. dus ik vind het heel netjes dat je daarvoor heb gebeld om te vragen hoe je daar meeom moest gaan.

vind het echter niet netjes hoe zij met jou om is gegaan. das gewoon geen stijl. ze had op zn minst wel haar kind zn troep op kunnen ruimen, zeker als ze weet dat jij het al zo moeilijk hebt lichamelijk.
oke, zij zou het ook wel moeilijk hebben, maar dat geeft haar nog het recht niet om zo met mensen om te gaan die juist het beste met je voor hebben.

heel veel sterkte met je hernia, en ondanks alles, veel plezier morgen.

liefs, do

Terug
Bovenaan