ff van me afschrijven

kom net terug van stage.
heb te horen gekregen dat ik niet geschikt ben voor kinderopvang!
omdat ik volgens hun helemaal geen contact heb met kinderen en ik moest eens goed nadenken zodat ik nooit meer voor de keuze kinderopvang zou gaan.
ik ben er ook echt heel boos om geworden dat ik beoordeeld word door iemand die er hooguit per dag 2 uur aanwezig is.

sjonge jonge wat errig wat zei je heb zelf een kleine?
je zou dr toch een mep verkopen
dit ken ik heb dat ook mee gemaakt
al dan niet in de kinder opvang maar wel
waar ik toen werkte
en nu?
komt vast weer goed kop op geniet nu maar even van het mooie weer
liefs, judith

Ik ben het niet eens met judith, het feit dat iemand kinderen heeft maakt ze niet geschikt voor kinderopvang.
Ik heb 4kinderen, maar ik zou absoluut niet geschikt zijn als lerares of kinderopvang ed,,haha
Maar in principe als iemand jou 2uur p/d aan het werk ziet, zou die jou toch kunnen beoordelen als ze haar vak verstaat!

Maar buiten dat, jij vind jezelf wel geschikt dus zou ik gewoon vragen of je een 2e beoordeling kunt krijgen, liefst door een ander persoon!
Wat waren trouwens de redenen dat ze je ongeschikt vond?
Ik snap je laatste reactie niet helemaal; over je prive leven!
Grts MJ

nou ik was te druk met mijn privé leven (alicia, huisje en dat soort dingen) en of ik wel genoeg vrije tijd en vakantie heb gehad :S sorry maar dat mag zij niet eens vragen.
die mevrouw heeft mij niet eens geobserveert heeft ze gezegt maar ze gaat van de mening van iemand uit die nog maar 2 maanden daar werkt!! je moet minstens 5 jaar in de kinderopvang werken om een stagiere te mogen beoordelen.
ik kon omdat ik een zware stem heb niet met kinderen contact leggen en kinderen kwamen niet naar mij toe als er iets was (ik was pas 6 dagen geweest! dan ist ook niet zo raar dat ze dat niet doen!)

Dit zijn altijd hele vervelende en lastige dingen.
Los van het feit dat jij van mening bent dat er dingen niet zijn gegaan zoals ze horen, is zo'n beoordeling erg lastig om tegen in te gaan.
De mensen die jou beoordelen doen dat op wat ze zien en bespreken met andere collega's.
En tja werk is werk en prive is prive dat is nu eenmaal zo en dat moet je echt proberen gescheiden te houden.
Ik heb het ook wel eens over thuis en de kindjes op het werk maar wel in bepaalde mate.
En wat MJ ook zegt wanneer je zelf kinderen hebt wil niet zeggen dat je geschikt bent voor het kdv of voor juffrouw. Ook ik zou zeer zeker niet geschikt zijn haha.
Vind het gewoon wel heel rot voor je want als dit is wat je graag wil doen is zo'n beoordeling gewoon kei lastig.
Wat je zou kunnen doen ipv boos worden is nog een gesprek aanvragen en dan in gaan op de punten waarvan hun zeggen dat die niet goed zijn(ook al ben jij anders van mening) en kijk samen met hun hoe je die zou kunnen verbeteren.
Dit is wrs de enige manier om het daar correct af te ronden......
Meid kop op zet je schouders eronder.
Je kunt het.

Liefs louise

het gaat er niet om dat ik werk en prive niet gescheiden kon houden want dat ging heel goed. maar zij wist alleen dat ik een dochter had en dat we een huisje gaan bewonen zelf. en daaruit trok ze de conclusie dat ik het te druk had. ik heb woensdag gesprek met mijn mentor erbij want ook zij was niet tevreden met hoe hun de dingen regelen

Terug
Bovenaan