FF van me laten horen...lezen

A

Anoniem

Guest
Hai Allemaal,

Ben een tijdje niet geweest...om er even niet mee bezig te zijn. Maar ja je blijft toch weer nieuwsgierig hoe het met iedereen gaat.

En ik hoop dat iedereen nog steeds gemotiveerd is en dat het met een ieder goed gaat.

Mijn man en ik hebben ontzettend veel geklust in de meest vruchtbare dagen en wel zo om de dag. Ik hoop dat het vruchtje een wilskracht heeft om te blijven zitten voor deze keer.

Nog even en ik word 30 en mijn verlangens voor een kind worden steeds dieper, maar we wachten maar af.

En Hallow hoe ist met je? En je status?

Ik ga ff verder lezen...Succes allemaal.

Lfs,
Leone

Hoi Leone!!

Leuk om weer eens wat van je te lezen! Wanneer is je NOD? Hier gaat alles prima, volgens mij heb ik afgelopen woensdag mijn ei gehad (ongipijn), dit loopt precies hetzelfde als vorige maand, dus ben benieuwd, toen had ik een cyclus van 28 dagen, maar ik reken nog met 29, dit is nl. mijn gemiddelde.  Lekker geklust dus wie weet... Hoelang zijn jullie al bezig en voor het hoeveelste kindje?

Liefs Hallow 24 jaar - 3e ronde - 1e kindje.

Hai Hallow,

Leuk om je reactie te lezen!

Pff we zijn al ruim een jaar bezig en hebben al 4 mk's achter de rug. Mijn NOD is a.s. donderdag 25 augustus...dus ben benieuwd.

Ik had eergister toen ik na het plassen ging afvegen (raar om het zo te zeggen) op mijn closetpapiertje zalmkleurigachtig slijm (soort van witverlies), maar gister en vandaag had ik niks zalmkleurigs meer en ook geen bloedverlies...normaal heb ik nu al duidelijke voorbodes van die duiveltjes....dus spannend. Ik wacht het gewoon relaxt af..anders is het weer zo'n domper!

Heb vannacht voor het eerst een slapeloze nacht gehad en ik deed zo me best om te slapen...ben nu chagerijnig van het niet slapen en moet nog een hele dag werken...bah!

En hoe is het met je? Nog steeds volle moed? Hopelijk wel!

Ik hou je op de hoogte!

lfs,
Leone

Hoi Leone,

Ik las dat jij ook je NOD de 25e hebt! Spannend he! Ik ook. Ik ben trouwens Sandra, 30 jaar en we proberen zwanger te worden van de 2e. We hebben een dochter van 19 maanden.

Zelf ben ik de afgelopen weken ook iets minder op de site geweest, ik had het druk en probeerde er wat minder mee bezig te zijn maar nu mijn NOD  in zicht komt kan ik het niet laten weer wat vaker achter de computer te gaan zitten.

Ik heb eigenlijk niet het idee dat het gelukt is deze maand maar toch is het weer spannend, het zou natuurlijk toch kunnen! Mijn man was snot verkouden en koortsig precies tijdens mijn vruchtbare periode (volgens babybrabbel) dus die had niet zoveel zin om te klussen zeg maar. Zelf heb ik het idee dat mijn eisprong vroeger was dan normaal dus dan zou het weer wel kunnen...Nou ja het enige dat we kunnen doen is afwachten!!!

Hou ons op de hoogte!

Groetjes San

Lieve Hallow en Sanne,

Ik kon het net niet laten en heb de test gedaan me NOD is eigenlijk pas de 25 ste maar ik was te nieuwsgierig en ik ben een duidelijk eplus met me CB test. Dus YEAH!!! Voel me happy nu hopen dat alles okay gaat met jullie!!! SUCCESKNUFFELS VAN MIJ naar jullie!!!

X, Leone

Dusssss je bent zwanger??????
WAUW gefeliciteerd!!!!!!!!!

Geniet lekker van je zwangerschap meis,

Liefs Annet

Annet,

Eindelijk maar ik ben wel voorizchtig na 4 mk's dus hopelijk gaat het allemaal goed...moet gelijk me HA bellen en de Gyn en verloskundige dus!

Jij ook veel succes!

Lfs,
Leone

JOEPIEEEE!!

Wat geweldig goed zeg, ik ga echt super met je meeduimen dat dit x alles goed mag gaan! Maar kan me voorstellen dat je wel een beetje huiverig bent? Veel succes en ga lekker naar het mei-forum (denk ik...?

Liefs Hallow

PS Bij mij totáál geen verschijnselen...... normaal gesproken krijg ik de week voor mijn NOD altijd wel kwaaltjes..... maar ach je weet het nooit

Terug
Bovenaan