ff verhaal kwijt baaldag

Heb een heerlijk weekend gehad met mijn zussen. Lekker druk geweest en veel gedaan. Word ik vanmorgen wakker heb ik me toch een baaldag. Voel me echt een kamerolifant. Ben ik maar in bad gaan liggen. Is de kleine toch ontzettend druk. Zie ik mijn eigen buik toch lekker heen en weer gaan. Daar word ik dan toch wel weer blij van. Maar ondanks dat blijf ik me een beetje rot voelen. Waarom weet ik niet en ach gaat wel weer over.

Groetjes Jojanneke

Ja vrouwen die 8 maanden zwanger zijn worden Inderdaad niet gevraagd voor op de catwalk :). Ik loop ook bij voorkeur om de spiegel heen maar Ja stel je voor dat je niets aan zou komen Dan zou die kleine zich ook niet goed kunnen ontwikkelen. Het hoort er allemaal bij en hopelijk passen we allemaal na 6 maanden onze eigen kleding weer. Ik zit in de eerst zien Dan geloven mode. Haha. Voel me ook n dikke pad maar Ja er valt weinig aan te doen. Het zal in de komende weken alleen maar erger worden. Jiha!

Wel schattig dat hij/zij je in bad even wil opbeuren...
ja, baaldagen, die horen erbij. Ik vermijd de spiegels ook het liefste. enne: no pictures please, alleen van DE BUIK. moet soms ook helemaal niets hebben van mensen die er ineens aan willen zitten of van die lekkere opmerkingen naar mijn hoofd slingeren. Dat ik waggel ofzo. mmmm grrr.

Maar: jezelf even lekker verwennen vandaag, chocola kopen e.d. :)

Ja shit happens met die baaldagen. Ik weet er alles van niks tegen te doen gewoon aan overgeven.
Ik hoop dat je vannacht lekker slaapt en dat je je morgen wat beter voelt.
Ik begin mij ook wel een walrusje te voelen bewegen wordt steeds langzamer en minder flexibel.

Terug
Bovenaan