Ff verhaaltje van mij ...

A

Anoniem

Guest
Hey lieve meiden !!

Hoe gaat het met jullie ??
Ik ben nu al een 2 week bezig met tempen , 2 dagen geleden mijn ei gehad en natuurlijk heerlijk geklust ...
Merk wel dat ik er steeds minder mee bezig ben tot de week voor nod ...

Las net weer op fb weer een zwangere ...Tis niet dat ik het mensen het niet gun hoor maar wij willen ook zo graag onze eerste baby krijgen , onze liefde delen ...Ach onze tijd komt nog wel maar duurt zo lang :'(

19e mijn nod en hopelijk een possy test !!

Oeeeeehh spannend! Goed dat je aan het tempen bent, hopelijk geeft je lijf op die wijze een duidelijk(er) beeld! Vind je het een 'hoop' werk of valt het mee? Ik weet niet precies welke regels er verbonden zijn aan tempen.. (wil je het me uitleggen, misschien is het ook wel handig voor ons).

Herkenbaar hoor dat je leeft naar je nod. Die laatste week vind ik ook altijd het langste duren ;-)
Hier momenteel ongesteld en als die voorbij is, gaan we weer wat actiever worden! Hopelijk mogen ook wij binnenkort zwanger worden van ons eerste kindje!
Wij zien ook 'iedereen' zwanger worden en wij maar 'wachten'..

ja heel spannend .. tuurlijk wil ik je het uitleggen , ik vind het niet echt een hoop werk ofzo tijdens het op maken en haren doen temp ik gelijk . Het moet wel elke ochtend rond dezelfde tijd .
Ik ben begonnen met tempen op de laatste dag van mijn ongy heb op mijn telefoon een vrouwenkalender en daar kan je het bij houden.
Zo kan je duidelijk zien wanneer je temp daalt en stijgt en wanneer dan je ei is geweest of komt .
check http://www.babybytes.nl/temperatuurkaarten/
Mss word je hier wat wijzer uit .

Ja erg is dat het dat iedereen om je heen zwanger lijkt te worden en jij maar niet :'( ..

Suc6 met tempen !!

Terug
Bovenaan