ff voor 'de lol' veel te vroeg testen en.....

TWEE STREEPJES!!! De test streep is wel onwijs licht, maar toch een duidelijke streep. Zelfs zo duidelijk dat ik hem kan zien op de foto die ik met mijn bb heb gemaakt!

Het is wel onwijs vroeg om al blij te zijn... Mijn NOD is namelijk de 19e pas, dus pas over een week...

Kan een test al zo vroeg positief zijn? Raar hoor. Maar de keren dat ik hiervoor teste bleef het deel aan de test kant helemaal wit en nu op eens een streepje... en ze zeggen dat een streep, hoe licht ook, aangeeft dat je zwanger bent... Zou wel te gek zijn in ronde drie al geluk! Maar ik blijf nog ff voorzichtig...

Heb het zelfs mijn vriend nog niet verteld... we lopen vandaag een beetje tegen elkaar te kibbelen enzo... dan heb ik geen zin om een positieve test te gaan showen...

In iedergeval ben ik voor nu in mijn eentje al voorzichtig een heel klein beetje blij!

Bedankt! zit hier helemaal te stuiteren en heb niemand om het tegen te vertellen omdat we het de eerste maanden nog geheim willen houden.... Aaaarrrggghhhh.... waarom moest ik nu al testen? Nu zit ik in de spanning of het wel blijft zitten... dat is na je NOD toch waarschijnlijker....

Hallo Nica,

Ik had ook 5 dagen voor nod een positieve test (na IUI behandeling) Ik kon ook niet wachten maar merkte al heel vroeg wat symptomen zoals vreselijke vermoeidheid. De reden dat ie bij mij al zo vroeg licht positief was (en later knal positief) was omdat ik in verwachting bleek te zijn van een tweeling en dus een dubbele aanmaak van het hcg hormoon.

Het gevaar zit 'm wel met te vrieg testen in het feit dat het vaker tussen nu en je nod nog mis kan gaan. Dan had je het niet geweten en nu wel. Maar we gaan er vanuit dat alles goed gaat en dus is een streep een streep en alvast voorzichtig gefeliciteerd. Test gewoon over een dag of 2 a 3 nog eens en je zult zien dat de streep steeds donkerder word.

Liefs Lynn. (nov/dec tweeling mama)

Hey meiden,
Wouw wat is dat toch weer onwerkelijk, zo'n positieve test en nog niet echt iets voelen of zien... Dacht dat het na twee kids wel wat anders zou zijn... Niet dus!
@mamalove: WAUW wat super! Ik hoop dat het bij ons alletwee goed gaat: dan kunnen we lekker samen alles doormaken en bespreken op het zwanger forum!
@lynn: wow, dus het zouden er zomaar twee kunnen zijn... Spannend!
Ik weet het risico van vroeg testen, maar het is ook we'll bijzonder om het al te weten...

Liefs,

Terug
Bovenaan