ff voorstellen!! en vraagje

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

ik ben nieuw hier en heb meteen een vraagje  maar eerst zal ik mezelf even voorstellen! ik ben nicci en sinds  3 mnd zijn we bezig voor een wondertje, ik ben al 2 jr gestopt met de pil ivm met slecht geheugen hihi ik vergat m altijd in te nemen maar sinds  3 mnd zijn we  er echt mee bezig !!!
ik heb dus ook een vraagje, mn nod is maan, dins of woensdag (mn cyclus schommelt tussen 28 en 30 dg meestal, soms 31 maar dat is zelden) (maandag = 28 dg) maar nou voelde ik mezelf al sinds een wk moe, vandaag wat minder gelukkig en heb met vlagen buikpijn, rugpijn en heb het idee dat ik steeds meer kliertjes van montgomery krijg (ja ihihi heb ff ge-google'd)
nou had ik op efarma.nl 2 testen besteld Zwangerschapstest Gf, ( staat voor genfarma) die heb ik dus een half uur geleden binnen gekregen en ja hoor kon mezelf niet beheersen  en heb dus een test gedaan ( er staat dat je de test kan uitvoeren 10 dg na de mogelijke bevruchting ) nou  kwam er dus na een min of 5 een heel licht roze 2de lijntje (en een donker roze in het controle-venster) eerst dacht ik nog dat ik gewoon zag wat ik wilde zien (ben alleen dus kan mezelf vanalles aanpraten hihi) maar er staat toch echt een licht lijntje .
nou wilde ik dus vragen ofdat er iemand is die ervaring met deze test heeft? of met andere (eigenmerk, goedkope) testen.
nou wat een heel verhaal he, mja moest het even kwijt en wil graag jullie mening horen!!

voor alle zwangeren, gefeliciteerd (heb niet alles gelezen dus weet niet pcies wie)
en alle wachtende, ik duim met jullie mee!

X nicci

nou zeg wat een verhaal haha

ik ken de testen zelf niet maar ik denk dat ik je wel voorzichtig kan feliciteren, hier geld een streep is een streep.
doe anders voor de zekerheid over een dag of 3 nog een test, dan weet je het zeker,
erg he die onzekerheid.
succes
en geniet er maar vast een beetje van!!

haha ja he, een heel verhaal
ja ik hoop het echt dat t zo is,  want als er niets van hcg in je lichaam zit dan zou die test toch ook niet heel licht kleuren toch, hmm spannend ja!!
hartstikke bedankt voor je snelle reactie

hoi hoi

idd een streep is een streep ongeacht hoe licht,...de test reageerd alleen op HCG en
nergens ander op dus al voorzichtig proficiat gewenst!!

toi toi groetjes sweety

Hey Nicci,

Streepje = Streepje!!

Ook voorzichtig proficiat van mij!!!

Liefs,

Erretje

hoi hoi!

hartstikke bedankt!
ja ik denk zelf ook dat het toch echt zo is, heb vanochtend nog een keer getest en er kwam weer een streepje en iets sneller als gister dus waarschijnlijk..   yes...  

tot snel  X nicci

Terug
Bovenaan