ff voorstellen..ik met onze kleine grote verrassing

Ben er sinds vorige week achter dat ik (inmiddels) zo'n 16 weken zwanger ben van onze 3e spruit. Dwars door de pil heen, nooit de bedoeling geweest, maar o wat zijn we er blij mee!! (zelfs mijn man die nooit een derde wilde lijkt er ontzettend van te genieten :)
Gisteren de eerste termijn echo gehad in het ziekenhuis (+ een hele zooi aan extra info,controles en afspraken, waaronder 9 buisjes bloed afgenomen) en gelukkig bleek alles voor zover goed. Het hartje klopte, het kindje bewoog flink.. Toch altijd weer errug leuk om te zien :)
Vanmiddag mag ik voor een extra screening (omdat ik nogal aan de zware kant ben) en dan gaan ze een beetje uitgebreider kijken. En ik ben weer helemaal hyper (nauwelijks geslapen vannacht), ontzettend zenuwachtig (zou alles het nog steeds doen) en een beetje angstig (hoe houdt het litteken van mijn vorige keizersnee zich).
Onze dochter gaat vanmiddag ook mee, ben benieuwd hoe zij alles gaat vinden :)
Binnenkort ook nog een suikerbelastingstest, ergens een keer afspraak met een diëtiste, over 4 weken dus al de 20weken echo... weer een hoop dingen in het vooruitzicht!
 
hoi hoi
wat leuk
van harte gefeliciteerd.
je heb een hoop te doen.
hoe oud is je jongste kind?
wel spannend maar ook lekker genieten
 
he meis gefeliciteerd, en ene kant lekker joh dat je pas weet na dat je de gevarenzone uit bent zo ben je ook snel op de helft hahaha,

Je hebt het nu wel druk maar wel lekker ,

ga er lekker van genieten

liefs
 
Wauw 16 weken al!! Gefeliciteerd!! Hihi had mij heerlijk geleken, wat vond ik die eerste weken een ellende... (na 4 mk kan ik gewoon niet genieten van die eerste tijd..)

Geniet ervan!
 
Terug
Bovenaan