FF voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik wilde me even voorstellen,
Ik ben Antoinet, 26 jaar en bezig met m'n 19 ronde!!!!
Ik volg jullie al z'n 3 weken en het is fijn te weten dat je niet de enigste bent waarbij het niet ineenkeer lukt.
Ik zit wel in m'n 19e ronde maar we hebben het rustig aan gedaan in het begin, want ik wilde die pil eerst een b-tje uit m'n lichaam hebben; 9 jaren aan de pil geweest!!!!
Ik vind het leuk dat ik nu met jullie mee ken babbelen!!!!

Groetjes Antoinet

Hoi Antoinet,

Welkom hier op het forum zou ik zo zeggen. Ik zelf kom hier sinds een maand ongeveer denk ik. En het is leuk te lezen van iedereen telkens weer.

Ik ben Ellen, 30 jaar en bezig sinds december vorig jaar. Ben alleen nog maar 1 keer ongesteld geworden (7 febr.) En zit dus met smart te wachten op een menstruatie zoals je zult begrijpen !!!

Ik wens je veel succes.

Groetjes Ellen

Hoi,

Welkom op dit forum! Zoals je gezien hebt is het hier heel gezellig.
Ik ben 27 jaar en zit nu in ronde 8 voor mijn eerste kindje.

Dus als je ergens mee zit of iets wilt weten dan horen we het wel!

Groetjes,
Esprit

Hoi Ellen,

leuk dat je reageert!
Balen dat er zo op moet wachten, op je ongie! Zo weet je niet waar je aan toe bent he?
Gelukkig kot mijn ongie bijna precies om de 26 dagen, wel kort hoor! Maar ja!
Wij zijn ook nog niet naar de HA geweest, eerst de natuur nog een kansje geven. Ik ben sinds 2 mnd. aan 't tempen! Kijken hoe dat gaat!
Mijn rooie duivels zijn net weg, dus mijn NOD is 29 April!

Groetjes Antoinet

hoi, hoi!

Weer eentje erbij! Reuze gezellig! We kletsen wat af hier.
Ik heb er een heleboel van geleerd............. en het fijne is............als je iets wil melden dan doe je dat en als je een keer ff geen zin hebt, dan doe je dat niet............
allemaal heel relaxed en plezierig. We zijn immers allemaal met hetzelfde bezig.

Ik ben Suus, 35 en bezig met ronde 4 voor het eerste kindje.

Groetjes,

SUUS

Hoi Esprit en Suus,

ook jullie bedankt voor jullie reactie!

Groetjes

Nog even een kleine aanvulling op mijn verhaaltje..... wij zijn bezig voor ons 3e kindje. Hebben al een dochter van bijna 6 en een zoontje van 2. En we willen ze graag nog een broertje of zusje "geven" (lijkt me zo geweldig 3 kids) en dan is ons gezinnetje compleet

Groetjes Ellen

Hoi Antoinet,

Welkom!
Zelf ben ik denk ik sinds een maandje actief aan het meeschrijven, wel de ene keer meer dan de andere keer...
Ben Marije, 26 jaar (dit kan ik nog een dagje zeggen) en we zitten in de 2e ronde voor ons 2e kindje. Net als Ellen is het alweer een tijd geleden dat ik ongesteld was (15 februari) en een negatieve test van 2 weken geleden geeft aan dat ik toch echt maar moet wachten....
Onze zoon is nu 9 maand, een lekker ventje al zeg ik het zelf waar ik enorm van geniet. Hopelijk binnenkort (+ 9 maand dan) een broertje of zusje voor ons kereltje.

Groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan