Ff voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal, ik ben Hes, 26 jaar, en nieuw hier op dit forum.  Mijn vriend en ik zijn sinds kort bezig voor een 1e kindje. Ik heb het afgelopen jaar een spiraaltje gehad, en had toen helemaal geen menstruatie meer. Was toen fijn, maar nu niet meer, want 't ding is er nu anderhalve week uit en ik heb geen idee hoe mijn cyclus op dit moment is. En hoewel we eerst dachten dat we geen haast hadden om zwanger te worden, wil ik het nu wel heel erg graag! Dus irritant dat ik niet weet wanneer ik vruchtbaar ben enzo. Maar goed, ik moet waarschijnlijk gewoon even geduld hebben...

In ieder geval leuk om te zien dat ik niet de enige is die opeens dag en nacht met die kinderwens bezig is... kan er verder nog niet echt over meepraten, we beginnen nog maar net, maar de spanning is er nu al!!! En aangezien ik met vriendje-lief afgesproken heb het voorlopig aan niemand te vertellen, hoop ik dat ik hier zo af en toe mijn hart kan luchten!!

xHes

Hoi Hes,

Welkom op dit forum! En lucht je hart hier maar lekker hoor. Het kan heel verslavend zijn! Maar dat merk je vanzelf. We hebben een NOD (Niet OngesteldheidsDag) lijst. Daarop staat wanneer je je ongesteldheid verwacht (of dat je nog onwetend bent) en hoe lang je al bezig bent. Jij zit nu in je eerste cyclus, dus je eerste ronde. Als je er ook op wilt, geef je gegevens (naam, leeftijd, ronde en NOD) dan even door aan mij. Ik zet je er dan op. ( Op dit moment hou ik de lijst bij) En als je straks zwanger bent stroom je door naar de zwangerenlijst.
Heb je een mirena gehad? Ik wel, en ook ik was niet meer ongesteld. Zalig! Dus het valt best tegen om het nu iedere keer weer te worden. Na een eventuele zwangerschap komt er dus weer een terug!
Als je vragen hebt, stel ze gerust! Domme vragen bestaan niet, en er is altijd wel iemand die reageert.

Groetjes, Kat

Heb inderdaad Mirena gehad, was wel ideaal, aangezien ik van de pil 101 bijwerkingen had. Maar mijn NOD weet ik dus nog niet. Zodra ik weer zicht op m'n cyclus heb laat ik het wel weten, want die lijst vind ik leuk. Echt  super hoe iedereen dan met elkaar meeleeft!

xHes

Hallo Hes!
Welkom hier!! Je zult je hier snel thuis voelen. Ik  kijk  iedere dag en als ik wat meer tijd heb reageer  ik op een discussie. Het is in ieder geval wel verslavend!!
Wij zijn nu in ronde 8 aangekomen, helaas ben ik woensdag ongi geworden! Erg balen want je wil nu ook weleens  uitschreeuwen dat je zwanger bent.    Hopelijk mag je snel naar het zwanger zijn forum.
Veel succes en groetjes van Suus (29)

Hoi Suus,

Nou, dat dit forum verslavend is had ik al gemerkt! Ik zit, als freelance tekstschrijver, heel wat uurtjes achter de pc en dan is het erg makkelijk om even af te dwalen... Rot dat het voor jou deze maand weer niet raak was. Hopelijk volgende maand meer geluk!

xHes

Hoi Hes,
Kan me voorstellen dat als je al zoveel achter de pc zit je weleens afdwaalt!! haha. Ik doe het op mijn werk maar niet! Ben benieuwd wanneer je 1e nod komt. Bij ons is het nu even rustig. Volgende week kunnen we er weer tegen aan.
Groetjes Suus

Tja, dat is nou weer een voordeel van thuis werken! Ik geef zelf door hoeveel uur ik gewerkt heb, en ben daar aardig precies in. Hoef me dus niet schuldig te voelen als ik tussendoor andere dingen doe, want dan zet ik gewoon de teller even stil!

Terug
Bovenaan