A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal, ik ben Hes, 26 jaar, en nieuw hier op dit forum. Mijn vriend en ik zijn sinds kort bezig voor een 1e kindje. Ik heb het afgelopen jaar een spiraaltje gehad, en had toen helemaal geen menstruatie meer. Was toen fijn, maar nu niet meer, want 't ding is er nu anderhalve week uit en ik heb geen idee hoe mijn cyclus op dit moment is. En hoewel we eerst dachten dat we geen haast hadden om zwanger te worden, wil ik het nu wel heel erg graag! Dus irritant dat ik niet weet wanneer ik vruchtbaar ben enzo. Maar goed, ik moet waarschijnlijk gewoon even geduld hebben...
In ieder geval leuk om te zien dat ik niet de enige is die opeens dag en nacht met die kinderwens bezig is... kan er verder nog niet echt over meepraten, we beginnen nog maar net, maar de spanning is er nu al!!! En aangezien ik met vriendje-lief afgesproken heb het voorlopig aan niemand te vertellen, hoop ik dat ik hier zo af en toe mijn hart kan luchten!!
xHes
In ieder geval leuk om te zien dat ik niet de enige is die opeens dag en nacht met die kinderwens bezig is... kan er verder nog niet echt over meepraten, we beginnen nog maar net, maar de spanning is er nu al!!! En aangezien ik met vriendje-lief afgesproken heb het voorlopig aan niemand te vertellen, hoop ik dat ik hier zo af en toe mijn hart kan luchten!!
xHes