FF voorstellen!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!!

ik dacht dat er ook een voorstel rondje was, maar ik kijk er vast overheen, dus doe ik het maar ff hier!

Ik ben al een trotse mama van een dochter van 3 (Luna)  Wij zijn sinds 3 maanden bezig voor een 2e kindje! Bij Luna was ik niet gepland zwanger en kwam er dus pas na 8 weken achter, omdat ik die eerste weken niet bewust heb meegemaakt, kan ik me ook eigenlijk geen symptomen herinneren die ik toen had, dus nu ik wel bewust zwanger probeer te worden ben ik op van alles aant letten in mijn lichaam, maar heb geen idee wat ik nu eigenlijk zou moeten/kunnen voelen!
Ik had gisteren mijn NOD, normaal kan ik er de klok op gelijk zetten wanneer die rode duivels zich laten zien, maar nu heb ik al ruim een week een licht zeurende pijn in mijn onderbuik, soort van menstruatiepijn, en mijn borsten zijn gevoelig en mijn tepels jeuken enorm, als ik het zo lees zouden dit wel zwangerschapssymptomen kunnen zijn, dus heb ik vanochtend een DA huismerk zw. test gedaan, deze was negatief . Zou het kunnen dat ik te vroeg heb getest? of zou ik doordat ik zo graag zwanger wil worden mezelf die symptomen aanpraten en mijn menstruatie uitstellen?

Voor de dames die al zwanger zijn, heeel erg gefeliciteerd en geniet er lekker van!

voor de dames die nog druk aant klussen zijn, suc6 en ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn!!!!

liefs Dreamer!

Hoi Dreamer, welkom.
Het zou goed kunnen dat er nog niet genoeg HCG in je urine zit en je test daarom negatief is.
En helaas heb ik zelf ondervonden dat je lichaam je elke maand weer errug voor de gek kan houden. Heb zo'n beetje alle zwangerschapskwaaltjes al gehad maar ben nog niet zwanger.
Wij zijn ook voor de tweede "bezig". Onze dochter is nu 2,5 jaar.
Ben in juli gestopt met de pil en door m'n korte cyclussen zit ik al in ronde 6.

Succes! Je zou nog een paar dagen kunnen wachten en er nog een testje tegenaan gooien.

Groetjes,

TeHa

Heee Dreamer,welkom!
Nou,je "klinkt" in ieder geval wel zwanger,vooral ook omdat zegt dat je regelmatige cyclussen hebt!
Misschien heb je inderdaad te vroeg getest!!!

Groetjes van Roos

Hoi Hoi!

Bedankt Roos en TeHa voor jullie reacties! Ik ben  nu een paar dagen verder en nog steeds geen rode duivels! Maja durf nog niet opnieuw te testen, ben idd bang dat mijn lichaam me voor de gek aant houden is! Morgen dinsdag zit ik op 32 dagen, kheb vroeger wel een s een cycles van 32 dagen gehad, dus misschien dat doordat ik zo graag wil mijn lichaam mijn cycles wel heeft verlengd! dus ik wacht morgen nog ff af en dan misschien nog 1 of 2 dagen en dan maar weer ff testen!

liefs dreamer

Hoi Dreamer, het zou best kunnen dat door de zenuwen je menstruatie wordt uitgesteld. Hoop het natuurlijk niet voor je.

Hou ons op de hoogte!

Hey TeHa!

Ja ik denk ook maar dat dat het is, dan valt het tenminste niet zo tegen! Hoever zit je al in je 6e ronde? Hoe kort is je cycles? Heb je dan eigenlijk wel een eisprong? Hoop in ieder geval dat je snel zwanger mag worden! Iedereen hier natuurlijk!

groetjes Petra

Errug hoo dat wachten. Ik duim voor je dat het toch stiekum raak is.....

Hey Elisa!

Thanx voor je reactie! ik hou jullie op de hoogte!
In welke ronde zit jij en wanneer is je NOD?

Terug
Bovenaan