ff voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

ik ben nu in de 4e ronde (en hopelijk de laatste) voor een 2e kindje. Ik ben nu 2 dagen overtijd. Heb donderdag een zwangerschapstest gedaan en ik zag een heel heel wazig streepje. Dus ik ben nu een beetje in spanning. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Ik heb echt mega pijnlijke borsten en ben mega moe. Je zou zeggen bij een tweede herken je meteen of je zwanger bent, maar bij de eerste voelde ik eigenlijk ook niet zoveel. Dus laten we het hopen!!!

groetjes

Sannnie

Hoi Hoi,

Leuk dat je op dit forum komt!!!

Ik zal heeeel hard voor je en!!!

Liefs Leah

Sannie, Welkom!
Het motto op dit forum is: een streep is een streep, hoe vaag ook!!
Dus ik duim voor dat je zwanger bent!!
laat je het ons weten?
xxx Annette

bedankt voor de reakties...heb daarnet maar weer een test gedaan, maar dit keer was het weer een vaag streepje, maar iets minder vaag dan de vorige....hahahahaha..dus ik ga er nu maar van uit dat ik zwanger ben. bij de eerste was het veel duidelijker. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik er deze maand helemaal niet meer aan gedacht heb en dat helpt wel. Bij de eerste werd ik na 2 maanden helemaal gek van mezeld en heb ik het ook naast me neergelegd en toen hoppa zwanger en nu bij de tweede hetzelfde..
Dus nou ja mijn pasen kan niet meer stuk!!! Ik blijf ook duimen voor jullie allemaal!!! Als ik al die verhalen lees voel ik me echt bevoorrecht.. Bij de eerste de 3e ronde zwanger en bij de tweede de vierde ronde!! Ik ga na de pasen mezelf gelijk opgeven voor moeders voor moeders, want al zou ik maar iets kunnen doen!!!

Wat een goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gefeliciteerd! En Paas 2006 zal jij nooit meer vergeten denk ik.
Hoop dat je een probleemloze zwangerschap zult hebben en dat je een gezond spruitje op de wereld mag zetten!!
JJJIIIPPPIE VOOR JOU!!!!!!!
xxx Annette

jullie ook allemaal succes!!!!!! En echt de tip is: Probeer er niet teveel mee bezig te zijn!!!!!
ps: Zal ook wel niet echt leuk zijn voor mensen die al een tijdje bezig zijn en dat andere mensen wel snel zwanger worden! Dus ik hoop niet dat ik mensen voor het hoofd heb gestoten.....

liefs
sannie

Hoi,
Heel erg gefeliciteerd meid!!! Geniet ervan.
Met het feit dat je zwanger bent, stoot je echt niemand tegen het hoofd hoor!!!
Wij hopen immers allemaal dat het voor ons en voor iedereen hier snel mag gebeuren!!
De een is nou eenmaal sneller dan de ander. De natuur heeft soms rare dingen....
Hele fijne en onbezorgde zwangerschap toegewenst.
Liefs Melanie NOD 20 april 1e ronde 2e kindje

Gefeliciteerd hoor sannnnie. Idd een streep is een streep, hoe onduidelijk ook

Terug
Bovenaan