ff voorstellen

A

Anoniem

Guest
hoi hoi allemaal.
ik ben hier nieuw, nou jou nieuw ruim 3 jaar geleden ben ikhier ook even geweest en daarna op zwanger zijn.
wij hebben al een zoontje van 2,5 jaar

nu hebben wij besloten om voor ene 2de te gaan, vanmorgen ben ik bij de huisarts geweest om mijn mirena eruit te laten halen.
ben benieuwd hoe snel mijn ongi op gang komt. ben tenslotte al een half jaar niet meer ongi geweest.

zijn er meer mensen die een mirena gehad hebben??

groetjes poohbeer

Hoi Poohbeer!

Welkom terug op het forum en veel succes met zwanger worden!

Lfs Joet

Hoi Poohbeer,

Welkom hier op het forum!

Ikzelf heb medio september mijn mirena laten verwijderen dus zit nog in ronde 1 van kindje nummer 3.
2 dagen na de verwijdering heb ik een week lang een flinke bloeding gehad en dit schijnt normaal te zijn. Er bouwt zich toch altijd wat baarmoederslijmvlies op tijdens het gebruik van de mirena en dit raak je dus op die manier kwijt. Mijn HA had aangeraden dit eerst af te wachten omdat anders het risico op een miskraam wat groter is vanwege een slechte innestelling.
Ik ben benieuwd of mijn cyclussen nu normaal zijn. Na de pil (voor nummer 1) was ik verminderd vruchtbaar (zeer zelden een eisprong en slecht 3 x ongi in bijna 1,5 jaar). Ik wacht het rustig af en houd rekening met een lange tijd van klussen

Succes met klussen!

groetjes reggie

Hoi hoi Poohbeer,

Welkom terug. Ik was hier ook 3 jaar terug, maar was toen niet zo actief in berichtjes typen enz.
Wij hebben een zoontje van nu 2 jaar en 4 maand en zijn ook bezig met nummer twee. We zijn in ronde 4   bezig.
Ik heb geen mirena gehad maar wil je toch welkom heten.

Succes met het zwanger worden.

Groetjes Marije

hoi hoi allemaal

hoi reggie nou idd ik had woensdag mijn mirena laten verwijderen en nu pffff lijkt het wel of ik de schade van een half jaar moet inhalen. bleehh vbrrr

hoi marije wat leuk mijn onze kindjes schelen 2 maand ,

ook allemaal succes met zwanger worden.

groetjes poohbeer

WElkom!

wat grappig ik was hier 3 jaar geleden ook, een tijdje wel actie en tijds niet actief, op dit forum en op het forum zwanger zijn/kindje krijgen.

Ons dochtertje wordt deze maand ook 2 jaar en 4 maanden.

Ook geen mirena. Sterkte met dit hevige vloeien.

En  heel veel succes iedereen.

Terug
Bovenaan