ff voorstellen

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
wou me ven voorstellen,ben sil 31jaar,en al de gelukkige moeder van 5kids.mijn man en ik zouden er heel graag nog een kindje bij willen hebben.we willen dit grote wonder nog een keer meemaken .onze kids zijn nu 10,8,3,2 en de jongste is nu 5,5maand.we hebben nu 3jongens en 2 meiden.ik ben al een tijd aktief op het juni forum aangezien onze jongste in juni is geboren.het leek me gewoon leuk om op dit forum te zitten omdat iedereen hier met hetzelfde bezig is.
nou dat was het wel zo,n beetje,hihihi.
doei liefs sil

Hoi Sil, welkom hierbij!
Wat ontzettend gezellig trouwens zo'n groot gezin!!
Groetjes Olivia

Hoi Sil,

Wat leuk om je nu ook hier aan te treffen.
Succes, het zou leuk zijn als we straks weer op hetzelfde forum terecht komen!!

groetjes Larissa

Hallo Allemaal,

Ik zal me ook even voorstellen ik ben bijna 26 en heb een zoontje van 17 maanden, ik ben getrouwd. Ik kom nog niet zolang op dit forum maar vindt het erg leuk om te lezen hoe anderen dingen meemaken. Wij graag een broertje of zusje voor onze zoon, het heeft even geduurd omdat er in mijn famillie een erfelijke spierziekte voorkomt. Maar gelukkig hebben wij het gen niet dat is getest dus kunnen we met een gerust hart voor een 2e gaan. We zijn nu sinds een week gestopt met de pil , bij de 1e was ik binnen 4 maanden zwanger  . Dus nu maar afwachten en klussen he ( hihihi).

Groetjes Sandra

Terug
Bovenaan