ff voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik zal me hier ook maar eens voorstellen, lees al een tijdje de verhalen hier.

Ik ben 20 jaar (maandag 21   haha) manlief bijna 30 en ben al dik 2 jaar super gelukkig getrouwd. Heb juli 2005 een miskraam gehad. Was 6 weken zwanger. Hadden t alleen nog niet echt door en toen was t al te laat. Nu jammer genoeg nog steeds niet zwanger . Ik ben amper ongi jammer genoeg, rond de 70/ 80 dagen . Willen super graag pap en mam worden, wie weet lukt t nog eens...

Groeten Diek.

Hoi Diek,

Om te beginnen, welkom op de site. Wat vervelend dat het al zo lang duurt en dan ook nog met zo’n lange cyclus. Hopelijk zal het niet al te lang meer duren.

Groetjes,Sara

Hoi Diek,

welkom op de site. Is het niet verstandig om eens langs de huisarts te gaan en een doorverwijzing vragen naar de gyn? Als je namelijk langer dan 6 maanden een onregelmatige cyclus hebt, heb je namelijk recht om doorverwezen te worden.
Misschien een tip!!!!!!

Suc6 ermee.

Groetjes

Hoi Diek,

welkom op de site. Is het niet verstandig om eens langs de huisarts te gaan en een doorverwijzing vragen naar de gyn? Als je namelijk langer dan 6 maanden een onregelmatige cyclus hebt, heb je namelijk recht om doorverwezen te worden.
Misschien een tip!!!!!!

Suc6 ermee.

Groetjes

Dank je wel voor het welkom heten.
Ik zit regelmatig bij de huisarts maar had eerst zelf geen zin voor een doorverwijzing.
Nu moet ik dr echt aan gaan geloven en toch voor een doorverwijzing gaan als ik in juni of juli nog niet zwanger ben. Laten we t eigelijk hopen van wel.

Terug
Bovenaan