FF VOORSTELLEN

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Ik zat vroeger al op het forum maar ben er een paar maanden tussenuit geweest.
Ik heb in anderhalve jaar twee miskramen gehad.  Op 2 april hebben ze verklevingen weggehaald omdat ik 7 maanden niet meer ongi was geweest. Na mijn laatste curratage zijn er verklevingen ontstaan die niet te zien  waren, tijdens een kijkoperatie is dit pas ondekt. Op 7 mei moest ik voor controle en toen hoorde ik dat  ik zwanger was. Afgelopen dindsdag kreeg ik te horen dat dit ook een miskraam wordt want het vruchtzakje is leeg. Het gekke is dat ik dit verwacht had, het voelde niet goed.
Ik heb nog zwangerschapklachten zoals brandendmaagzuur,misselijkheid, vreetbuien en ik ben doodmoe. Mijn buik wordt met de dag dikker en ik verlies bloed. Volgens de artsen  moet ik de natuur zijn gang laten gaan maar dit is heel zwaar. Soms heb ik hoop dat het nog goed komt maar ik durft dit niet te uiten.
Ik ben 38 jaar en heb twee gezonde kinderen van 14 en 12 jaar maar zou graag nog een willen. Ik wou alleen mijn verhaal kwijt.

Hey Eline,

Kl*te zeg! Wat je allemaal meemaakt deze tijd! Hoop voor je dat je je snel weer beter voelt en dat daarna het zwanger worden eindelijk weer eens lukt!!!
Veel sterkte ermee!

Terug
Bovenaan