ff voorstellen

Hoi allemaal,

Ik ben Jackje (23) en woon samen met mijn vriend (31)  en hondje Bobbie (2) en kom van het 'als zwanger worden langer duurt' forum. We zijn sinds november 2003 bezig geweest om zwanger te worden. Met behulp van clomid zijn we nu zwanger van ons 1e kindje. (ik had namelijk geen cyclus en dus geen eisprong door pco)
Afgelopen maandag hebben we een test gedaan die positief bleek te zijn. Enorm blij natuurlijk, maar ook wel een beetje 'bang' of alles goed zal gaan enzo.
De 25e gaan we naar de fertivpk'e en dan krijg ik een echo en kijkt de fertivpke of het hartje klopt. Als het goed is ben ik nu 6 weken en 6 dagen zwanger. (geteld vanaf 1e dag vd laatste menstruatie)

gr Jackje
 
Kan me voorstellen dat het allemaal spannend is. Bij de eerste duurde het ook wat langer. Nu bij de tweede was het vrij snel raak. Ben ook zenuwachtig omdat we het zo graag willen, enzo. Ben nu 5 wken en 2 dagen. Errug pril dus nog... 24 mei pas een afspraak bij de gyn. Gefeliciteerd met deze zwangerschap, en genietse. Greetz
 
Hoi jackje,
Proficiat!!! Het zal vast goed gaan... probeer in ieder geval positief te blijven.. probeer ik ook uit alle macht, hahaha...Ik ben nu 10w en 6d zwanger. was al een hele tijd (2 1/2 jaar geleden) gestopt met de pil en ben ook aan clomid begonnen, maar door een aantal sterfgevallen in de familie, toch maar 'het kinderen krijgen' op laag pitje gezet en dus gestopt met clomid... nu, anderhalf jaar later, ben ik spontaan zwanger geworden!
Veel liefs
Wee
 
Terug
Bovenaan