ff voorstellen..

Hallo, ik ben Bats.. Ik ben heel pril zwanger van mun vierde kindje en als alles goed mag gaan ben ik uitgerekend op 24 mei 2006..
Ik ben 36 jaar en ben 16 jaar getrouwd geweest waaruit drie dochters zijn voortgekomen.. Mick (Marieke) (15) Suzanne (13) en Daniëlle (8) We zaten in ronde tien, morgen is eigenlijk mijn nod maar ik had gisteren twee duidelijke strepen op mun test!
Ik heb nu ruim een jaar een lieve vriend en hij heeft zelf geen kinderen.. voor hem wordt het dus de eerste.
Iedereen veel liefs en geluk gewenst.. Bats
 
Allereerst van harte

En ik hoop dat je weinig last zult hebben van de bijbehorende kwaaltjes

Ik ben zelf 38 jaar, zwanger van ons tweede kindje en heb een dochter van 4 ik ben nu 9 weken en 6 dgn

Eer gister mijn 3rd echo gehad tot nu toe alles goed
 
Hallo Bats,

Ik lees net je berichtje om je voor te stellen. Van harte met je zwangerschap! Ik ben nu zwanger van mijn 2e kindje. Ik ben gescheiden van de vader van mijn 1e kindje. Voor de man waar ik nu mee getrouwd ben, wordt dit dus ook de eerste.

Groetjes
 
Hey leuk! Ban dus niet de enige hier.. van harte ook nog jullie allebei..
Ik heb behoorlijk last van mun darmen.., ging naar de dokter omdat ik rechts zown buikpijn had... bleek dat mun darmen nogal verstopt zitten... ik heb daarvoor een poeder gekregen om het op te lossen maar heb nog steeds veel last hiervan... Ben ook (nu al) heel erg moe steeds.. magoed hoort erbij toch?

Trust.. hoe komt het dat je nu al een paar echo's hebt gehad? Ennuh... moet je ivm met leeftijd ook eerder naar de verloskundige?

liefs Bats
 
Terug
Bovenaan