ff voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Heb een uurtje geleden ontdekt dat ik zwanger ben!!!!
Super!!!!We zijn zo ontzettend blij!!!!
Jullie zijn allemaal alweer wat verder in jullie zwangerschap dus kan mooi wat vraagjes stelllen hahahaha.
Hadden jullie meteen na het weten dat je een kindje in je draagt zo ontzettend verantwoordelijkheidsgevoel? Bijvoorbeeld: ik moet maar niet zoveel koffie drinken, veel fruit eten, stoppen met ROKEN etc.
Ook ben ik bang, stel je voor dat het niet goed gaat etc.
Ben 26 jaar en het is ons eerste kindje. Zo spannend.

Ik hoop snel wat adviezen van jullie te krijgen, ben nog erg onzeker.

Dikke kusss Kim

Gefeliciteerd!!

Ja hoor, dat heb ik ook! Stoppen met roken is trouwens heeeel belangrijk, maar dat wist je vast al. Ik heb zelf astma en rook dus niet. Ik moest wel andere medicijnen voordat ik zwanger werd.

Vroeger fietste ik altijd door 't rood, maar dat durf ik ineens niet meer, haha! Veel te bang dat ik en mijn kindje aangereden worden...

~Hilde

hallo kim
gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!

ik ben natasja en ook van 1980

ik ben inmiddels al 36 weken zwanger we kwamen er pas na 25 weken achter zie forum kan natuurlijke zwangerschap ook nog,
ik heb in die 5 maanden van alles nog gegeten ook file amirican ben ik dol op, het kan zo vere kwaad zeiden ze tegen mij vooral in de eerste 3 maanden maar omdat ik het niet wist heb ik alles gegeten en ook soms mijn drankje gedronken.
en vroeger wisten ze dit ook allemaal niet en deden ze ook alles gewoon eten en drinken .
ik ben ook groot geworden ondanks dat mijn moeder gewoon rookte en alles at.
maar ieder zijn eigen keuze hoor. maar ik werk echt niet volgens alle boekjes die de zijn
wil ik wat nemen neem ik het ook zoals een toastje file american alleen eet ik ze niet zo heel veel meer, succes met je zwangerschap hopelijk gaat het super voor je!!!!

gr natasja

Terug
Bovenaan