FF voorstellen

Hallo,

Ik ben nieuw hier en wil me even voorstellen,

Ik ben Alinda en ben 24 jr.
Ben 18 wkn  zwanger van ons 1e kindje!

Ik lees al een tijdje alle berichtjes van iedereen en het leek me toch leuk om mee te kunnen praten met sommige onderwerpen!

Ik heb met 11 wkn een echo gehad en gister weer naar de Vk geweest en toen hebben we het hartje gehoord!! Echt zo mooi!

Nu heb ik over 3 wkn de 20 wkn echo ben zo benieuwd!!

Verder voel ik me prima alleen af en toe last van duizeligheid en zwarte vlekken voor mn ogen. Maar ze hebben gister mijn bloeddruk gemeten en die was te laag,dus dat verklaard een hoop!

En ik blijk een bloedgroep te hebben (0neg) die niet samengaat met de bloedgroep van mijn vriend,ik krijg dus rond 30 wkn een spuit

Wie heeft hier ook ervaring mee???

Liefs
Alin.

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Het is inderdaad leuk om hier mee te kletsen en te lezen met andere dames die ook zwanger zijn.

Heb net als jij de resus spuit gehad. Valt wel mee, mocht kiezen of ie in mijn bovenbeen of bil gedaan moest worden. De naald was vrij lang, maar voelde er niets van.

Veel plezier bij de 20 wk echo! Zo mooi om de kleine helemaal te kunnen bekijken.

Groetjes Noah (34+4wk)

Dag Alinda,

Gefliciteerd met je zwangerschap en welkom op het forum! Mijn naam is Anna, ik ben 22 jaar en inmiddels 36 weken zwanger van mijn eerste kindje.

Die 20-weken echo is echt leuk! Het gaat er in eerste instantie natuurlijk om dat hij/zij helemaal gezond is! Je kunt dan lekker een half uur lang naar je kleintje kijken. Ik zou je ook aanraden een pretecho te doen. Hebben wij ook gedaan n dat is zooo mooi en duidelijk. Tijdens de 20-weken echo kwamen we erachter dat we een jongetje krijgen en tijdens die pretecho hebben we kunnen zien dat hij al behoorlijk op zijn papa lijkt ;)

Ook ik heb de bloedgroep O-negatief. Toen we dit hoorden hebben we in het medisch dossier van mijn vriend zijn bloedgroep opgezocht en dat bleek toevallig ook O-negatief te zijn, Dat betekend dat de baby nooit een  positieve bloedgroep kan hebben. Maar ze mogen er niet vanuit gaan dat hij de vader is (ahum!!) dus moest ook ik met 30 weken een spuit hebben. Gewoon in de bovenarm, niks van gemerkt. Gelukkig was de uitslag dus ook goed.

Veel plezier verder met je zwangerschap!

Groetjes, Anna  

Terug
Bovenaan