hoi allemaal
ik ben dus sandra en sinds vorig jaar getrouwd.
mijn man en ik proberen vanaf dec. 2002
om zwanger te raken, maar tot op heden nog niet gelukt
ik heb een erg onregelmatige cyclus (33, 37, 40 dagen) en het is dus erg lastig om het juiste moment te bepalen.
3 weken geleden hebben we ons eerste bezoek aan de gynaceoloog gehad. (uitstrijkje, inwendige echo en bloed afgenomen) en mijn man moest zijn zaad inleveren. als mijn nieuwe cyclus weer begint moeten we weer heen op dag 10-14.
hopelijk is het voor die tijd wel raak.
ik heb ook 3 maanden getemperatuurt en volgens de gynaceoloog had ik wel een eisprong.
even afwachten dus voor de uitslag.
ben benieuwd en ook wel een beetje zenuwachtig. als alles maar goed is met ons..?
ik hoop dat we allemaal op dit forum snel zwanger zullen raken.
en ik wens iedereen veel sterkte en succes ermee.
we spreken elkaar vast wel es.
liefs sandra
ik ben dus sandra en sinds vorig jaar getrouwd.
mijn man en ik proberen vanaf dec. 2002
om zwanger te raken, maar tot op heden nog niet gelukt
ik heb een erg onregelmatige cyclus (33, 37, 40 dagen) en het is dus erg lastig om het juiste moment te bepalen.
3 weken geleden hebben we ons eerste bezoek aan de gynaceoloog gehad. (uitstrijkje, inwendige echo en bloed afgenomen) en mijn man moest zijn zaad inleveren. als mijn nieuwe cyclus weer begint moeten we weer heen op dag 10-14.
hopelijk is het voor die tijd wel raak.
ik heb ook 3 maanden getemperatuurt en volgens de gynaceoloog had ik wel een eisprong.
even afwachten dus voor de uitslag.
ben benieuwd en ook wel een beetje zenuwachtig. als alles maar goed is met ons..?
ik hoop dat we allemaal op dit forum snel zwanger zullen raken.
en ik wens iedereen veel sterkte en succes ermee.
we spreken elkaar vast wel es.
liefs sandra