ff voorstellen.

Hallo meiden.
Ook ik wilde me graag aansluiten bij jullie in dit forum. Voegt een stuk beter dan op het andere forum. Ik ben 33 jaar, heb twee kinderen (van 5 en 3) en wil dol graag een derde kindje.(Ik hoop niet dat ik iemand beledig met de wens van een derde, want er zijn genoeg meiden die al heel lang bezig zijn voor de eerste) Wij zijn vanaf september 2002 aan het proberen. Ik heb een zeer regelmatige cyclus van ongeveer 28 dagen en volgens de onderzoeken van de gyn. is er niets aan de hand.In februari dit jaar raakte ik zwanger. Op 2 april ging dat fout helaas. Dus weer terug bij af. Ik hoop nog steeds dat het ons gegund is om nog een kindje te krijgen maar na de miskraam is bijna alle hoop weggevaagd.
Ik wil alle meiden op dit forum héél veel succes wensen

Groejes Els

Hoi Els,
Ik vind het niet raar hoor dat je je op dit forum meldt ondanks dat je al een kindje hebt. Je wens is er toch niet minder om?
Ik ben ervan overtuigd dat het bij jullie gewoon nog een keertje gaat lukken!! Een miskraam is heel erg maar zegt niets over jouw kansen om een kindje te krijgen. Het gebeurt bij de meest gezonde vrouwen dus je weet het nooit.
gr.Inge

He,Els,
Je moet er gewoon voor gaan voor je derde wondertje, ik begrijp best dat dat na een miskraam je hoop wat vervaagt maar je wordt vast weer een keer zwanger, er wel in blijven geloven hoor!!!!
Bedankt voor je reactie op mn verhaal en hopelijk is t ons gegunt.

Hoi Els,welkom bij de club en het had mijn verhaal kunnen zijn!
Ik heb een zoon van 12,ben nu 35 en al 2,5 jaar bezig voor de tweede,ook bij ons is niets te vinden en was ik in februari zwanger en eind maart een miskraam.
Maar we geven de moed niet op hoor,als ik lees hoeveel vrouwen een miskraam krijgen,dan komt het allemaal wel goed met ons allemaal,houdt ons op de hoogte!
Liefs
Snoopy

Hoi Els, ik heb ook 2 kids, van 6 en 3, en ben nu een jaar bezig voor een derde. Ik heb half maart een miskraam gehad in de 13de week, en ik hoop dat het snel weer lukt. Inderdaad kunnen wij gewoon mee op di forum want de kinderwens voor een derde kan net zo groot zijn als voor een eerste, bij mij in ieder geval wel. Succes met alles.
Groeten, Dee

Terug
Bovenaan