FF voorstellen

Mijn naam is Brigitte en ik had mij net voorgesteld op het andere forum, net voor dat dit geweldige forum werd geopend. Mijn man ik zijn sinds juli '03 bezig. Ik ben nu 31 en ik ben zo'n 16 jaar aan de pil geweest. Toen ik net stopte met de pil liep ik echt op een rose wolk, zo van nu gaat het gebeuren!!! Helaas begin ik nu al aardig op een zwarte donderwolk te lopen, want tot nu toe nog geen enkele verschijnselen what-so-ever! (Op de elke keer denkbeeldige dingen zoals misselijk, dikkebuikgevoel, zere borsten etc). Mijn cyclus is redelijk regelmatig (27-28), temperatuurcurve volgens het boekje. Babybrabbel zei dat ik mijn ei zou hebben op moederdag, maar voel nu nog geen spannende dingen gebeuren daaronder (alleen natuurlijk denkbeeldig dan) Na deze cyclus, of misschien toch maar gewoon de volgende, wordt het tijd dat de heren/dames medici zich er mee gaan bemoeien. Nog ongeveer 2 dagen te gaan voor de red devils.
Wordt vervolgt, brigitte

Hoi Birgitte,

Wat leuk dat je nu ook bij ons schrijft! Ik had zelf ook altijd wel het idee als wij er dan voor gaan is het zo gepiept, maar zo werkt het jammer genoeg niet! Ook dacht ik soms wel eens van stel je voor als ik (wij) geen kinderen kunnen krijgen, maar die gedachten zet ik dan snel uit mijn hoofd!

Wel fijn dat jouw cycles zo regelmatig is al schiet je er niet veel mee op! Wel is het dan prettig dat je weet wanneer je echt overtijd bent en kunt gaan testen zoals in mijn geval! Ik ben in juni vorig jaar met de pil gestopt, maar nog altijd is mijn cycles lang en onregelmatig al was mijn vorige al stukken beter n.l 32 dagen! Ik zit nu op dag 19 en we klussen om de dag!

Het zaad van mijn vriend is onderzocht en perfect in orde! En mijn bloedonderzoeken waren tot nu toe ook prima! Dinsdag nogmaals mijn bloed afnemen en vrijdag heb ik een bel-afspraak!

Ik hoop zo dat het deze maand raak is!! De teleurstelling wordt toch iedere maand heftiger!

Ik hoop voor jullie dat de red devils wegblijven!!

Ik ga voor jullie duimen

Liefs moi xxx

Hoi Brigitte, welkom bij ons, hoe vervelend het ook is om je bij de lang wachtenden te moeten aansluiten....

Je verhaal lijkt op veel punten op mijn verhaal. Ben in april 2003 gestopt, heb een regelmatige cyclus en een temperatuurlijst volgend het boekje. Ben al in de weer geweest met ovulatietesten en de maybebaby, alles klopt. Maar tot nu toe nog niet het gewenste resultaat.

Wij zijn gisteren voor het eerst naar de gyn geweest en beginnen dus aan het traject van onderzoeken. We hebben heel lang zitten aanhikken tegen de stap naar de gyn te gaan, maar we zijn blij dat we het gedaan hebben. Wij hebben overigens wel voordat we gingen uitgebreid besproken tot hoever we willen gaan met het proberen zelf zwanger te worden. Daar begon die dokter gisteren ook meteen over: de valkuil van meegesleept worden.

Sorry, het is een beetje lang verhaal geworden. Ik hoop dat je snel zwanger bent!

Liefs, el.

Terug
Bovenaan