ff voorstellen

Hallo allemaal,

Na heeeeeel lang meelezen heb ik nu toch de stap gezet: aanmelden voor dit forum.
Ik zal eerst iets over mezelf vertellen: al ruim 3 jaar "bezig" en nog geen resultaten geboekt. Alles is oke bij ons allebei. Het ziekenhuis snapt er niets van. Binnenkort waarschijnlijk beginnen met IUI (eerst nog over de drempel heen stappen).
Over IUI even een vraagje: weet iemand hoe het zit met de verzekering? De 1 zegt dat het in het basispakket zit en de ander zegt van niet en dat het op aanvraag gaat. Trouwens, de zorgverzekeraars weten vaak niet eens wat IUI is.
Ik hoor graag van jullie.

groetjes Kippie.

Hoi....

Ik denk dat het vd verzekering afhangt...
Ik ga waarschijnlijk naar Menzis Verzekering toe en in hun basispakket worden de IUI voor 100% vergoedt.

Ook ik heb heel lang gewacht voordat ik me aangemeld heb op deze site..
Ik heb 2 IUI behandelingen achter de rug, zonder resultaat helaas..
Maar we gaan gewoon door...

Succes! groetjes een leeuw

Ik heb ook de Menzis op mijn lijstje staan.Ik heb ze gebeld en opeens wisten ze het niet meer zo zeker. Ze zoeken het uit en laten het me weten. Ik was namelijk niet de enige met deze vraag.  Kan alleen wel 14 dagen duren. Als ik wat weet, schrijf ik wel een berichtje...

Groetjes Kippie.

hoi,

ik heb ook   eerst lang meegelezen,maar nu wel fijn om ervaringen te delen hier.

wij zijn ook bijna drie jaar bezig en alles goed bij ons,ben nu met de tweede ivf bezig!

iui wordt volgens mij wel bij de meeste vergoed hoor en dat ze iui niet kennen komt omdat ze het bij de verzekeringen nog kennen als ki (kunstmatige inseminatie)!

succes!

gr. moniek

Terug
Bovenaan