A
Anoniem
Guest
hallo allemaal,
Ik zal me ff voorstellen ik ben Elora mama van Joy (5 juli 2004)
tijdens mijn zwangerschap was ik ook veel te vinden op deze site bij juli mama's.
Inmiddels is Joy 2 jaar en zijn wij in dec.2005 gestopt met de pil, echter werd ik 2 wkn later met speod opgenomen in zh en werd dag later geopereerd.
Bij deze operatie hebben ze mijn rechtereileider en eierstok en 2 cysten van 15 cm weggehaald.Bij mijn linkereileider en eierstok zitten allemaal verklevingen.Maar gelukkig kon mijn linker eileider en eierstok blijven zitten.
Ook in de zwangerschap van Joy had ik een cyste (met 12 weken 8 cm en met 26 wkn 10 cm)Mijn eerste zwangerschap verliep niet vlekkeloos en Joy is 4,5 wkn eerder gehaald met keizersnede ivm cyste (ze kon niet indalen maar probeerde het wel (auw).Bang voor een cyste in (hopenlijk) een 2e zwschap ben ik niet want ze kwamen steeds op de rechter en daar zit niks meer...
Onlangs zijn we weer op bezoek geweest bij de gyn en in oktober moet ik er weer heen als ik niet zwanger ben dan zal ik op de lijst komen voor een kijkoperatie voor mijn linkereileider.
De kans om natuurlijk zwanger te raken is aanwezig maar niet zeer groot.De kans op een bbm zwangerschap is vrij groot ivm verklevingen zodra ik zwanger ben moet ik afspraak maken voor een echo in 7e of 8e week.
Dus kortom spannend allemaal...misschien dat er meiden zijn die me nog kennen van 2004, het lijkt mij in ieder geval fijn om hier je verhaal te kunnen delen met lotgenoten...
ZO nu ga ik ff snuffelen bij de andere berichten....
Gr Elora