ff voorstellen

Hoi,

Ik lees al een tijd mee, maar heb nog nooit gereageerd, maar nu mijn dochtertje geboren is vind ik het toch wel erg leuk om mee te kletsen!!

Ik ben 23 sept bevallen van een mooi dochter en ze heet chelsey! De bevalling was geen pretje, die duurde erg lang. Maar volgens mij is geen een bevalling leuk, haha.

Ik heb verleden week het boek van Ria Blom gelezen en die kan ik iedereen aanraden! Ik lees best vaak dat kinderen het moeilijk vinden om in hun eigen bed te slapen en dat had chelsey dus ook, s nachts ging het wel goed, dan sliep ze heel de nacht door, maar overdag wou mevrouwtje dus echt niet, en nu ben ik bezig met rust en regelmaat, en slaap ze in een bakerslaapzak, en nu slaap ze heel de dag door!!! En de nacht ook nog steeds!! Je moet even in het ritme komen, maar als je die heb is het echt een aanrader! Als ze nu wakker is is ze alleen maar aan het lachen en begint ze weer te gapen dan gaat ze naar bed, en ze pruttels hooguit 5 min en ze slaapt, tot de volgende voeding! Ik hoop dat er mensen zijn die hier wat aan hebben, want ik wou dat ik het eerder had geweten, ik wist ook nooit hoeveel een baby hoort te slapen en schrok ook toen ik las dat dat ongeveer 18 uur is! en dat haalde ze eerst echt niet!

Nou een heel verhaal, maar nogmaals ik hoop dat er mensen zijn die hier wat aan hebben.

groetjes mv chelsey

Hoi Joy23,

Ik kom net even kijken op het forum en zie tot mijn grote verbazing dat nog níemand je heeft gegroet!! Schaam me dood..

Nou,  namens de zomer moeders 2006 nog proficiat met  de geboorte van je kleine meid en  heel veel lees/schrijf plezier hier!
Leuk dat je mee doet!

Esmé mv Kay

het forum heeft al een paar dagen problemen dus vandaar dat denk ik nog
niemand je welkom heeft geheten (ik kon namelijk bijna nergens op reageren)
Maar bij deze gezellig dat je mee komt kletsen en nog gefeliciteerd met je kleine meid.

groetjes mira mv marek 11 wk

Terug
Bovenaan