ff voorstellen

Hello,

Ik ben Saskia en ben zwanger van de 2e, heb een zoontje Luca, wordt 26 augustus 1 jaar alweer !
Ben 24 jr en getrouwd met Jan, ben 29 maart uitgerekend, krijg 27 augustus de 1e echo !

Vorig jr heb ik ook veel gebruik gemaakt van dit forum, en daar hebben we een leuke groep aan over gehouden, nu hebben we een besloten forum, heel gezellig allemaal...
Hoop dat het dit x ook weer leuk wordt,

Liefs sas

hoi Saskia,

Welkom! Wat leuk: onze dochter wordt 26 augustus ook 1 jaar en ik ben 26 maart uitgerekend van onze tweede. Ik ben Meike, bijna 36, getrouwd en werkend als verpleegkundige.
Ik heb vorig jaar af en toe meegelezen, maar niet meegeschreven. Had ik toen echt geen tijd voor. Ik hoop dat ik deze keer wat actiever mee ga doen.
Ik moet 25 augustus voor het eerst naar de vk. De datum voor de echo moet nog afgesproken worden.

Spreek je vast snel weer.

groet
Meike

Dag hoeraatje,

allereerst een dikke proficiat!
Dit zijn idd veel toevalligheden bij elkaar seg.
Ik ben ook 24 en zwanger van mijn tweede. Mijn dochtertje zal 17 december 1 jaar worden, dus ze is bijna 8 maand. Ik ben 14 maart uitgerekend en heb  woensdag 13 aug mijn eerste echo.
Wij zijn al flink op zoek naar namen, dus... hier mijn vraag: Hoe heten jullie eerste kindjes?

Liefs,
van ons...

Terug
Bovenaan