Hallo allemaal!
Ik ben nog niet zo lang actief als forummer op deze site, dus zal me ff voorstellen; ik ben 26 jaar en inmiddels 5 weken en 3 dagen zwanger. Dit is de 2e zwangerschap, de vorige ging na 9 weken mis, op 21 april. Ik vind t allemaal erg spannend(heb ook een topic bij zwanger zijn, waar ik mijn ervaringen ook kan delen). Ik probeer zo optimistisch mogelijk te blijven en het lijkt mij leuk om evaringen te delen met andere meiden die in dezelfde tijd hun kindje verwachten. Ik ben op 7 april uitgerekend, volgens mijn eigen berekening.
Tijdens onze vorige zwangerschap wisten alleen onze ouders, broers en schoonzussen dat we zwanger waren. Toen we een miskraam kregen hebben we onze verdere families en vrienden en collega's ingelicht. Mijn vriend en ik vonden dat allebei heel fijn, we hebben veel steun gehad van de mensen om ons heen, maar ook veel lieve reacties van mensen die we zijdelings kennen.
Deze keer hebben wij besloten er geen geheim meer van te maken. Onze naaste familie en beste vrienden hebben we ingelicht en tijdens een familiedag afgelopen zaterdag is mijn hele familie op de hoogte gebracht(sommige mensen lijken zwangere vrouwen te ruiken ofzo....). We voelen ons er heel fijn bij dat iedereen het mag weten, juist omdat iedereen dan ook rekening kan houden met ons en ons kan steunen in de komende spannende periode.
Op 19 augustus moet ik voor het eerst naar de VK, ws 2 weken daarna krijgen we de eerste echo. Heel spannend allemaal.
Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en zal hier vaak te vinden zijn.
Succes allemaal en tot de volgende keer!
Lfs Ka Rosie