ff voorstellen

Hoi Meiden

ik zal me ff voorstellen ik ben Charmedgirl in middels zwanger van mijn eerste en dolgelukkig natuurlijk mijn vriend en ik zijn al meer dan jaar bezig en nu is het eindelijk gelukt ik moet de 29ste pas naar de verloskundige maar ik kijk er na uit
ik ben nu 7 week en 3 dagen zwanger en heb niet eens zoveel last van de kwaaltjes en ik ben uitgerekent ongeveer 27 april zo dit was het weer voor even

Veel liefs van Charmedgirl

Hoihoi..
Welkom hier en natuurlijk van harte gefeliciteerd!!
Ik ben zelf ook in verwachting van mijn 1e,nu 7 weken en 5 dagen, ben op 18 april uitgerekent..
We zouden eerst nog wachten met het te vertellen aan mensen,maar er is al geen ontkomen meer aan,aan mijn buik kun je heel duidelijk zien dat ik zwanger ben..De meeste mensen denken zelfs dat er een tweeling in zit,of dat ik al 4 mnd ben..Moet 11 september voor de intake en 18 september voor de echo,dus ik ben heel erg benieuwd..
Heel veel plezier hier op het forum..
Groetjes,Pascal

Welkom meid! nog een charmed fan (tenminste dat zegt je naam!) mis jij het ook zo die serie was altijd zo'n heerlijk ontspan momentje!

Have fun en een hele gezonde zwangerschap!

bewerkt door moderator, document.write(friendlyDateTimeFromStr('6-9-2008 17:11:19'));

Hi Charmedgirl,

Van harte!!! Bijzonder he... Tis ook mijn 1e kindje, het lijkt me zo enorm speciaal! Nu al...

Groetjes en geniet van dit fantastische nieuws!
Jannie

Hoi Charmedgirl

Gefeliciteerd!!!!
We zijn zeker "charmed" hè?!

Ook voor mij is het een geheel nieuwe ervaring (nu ong. 6 weken).
Vind je  het ook nog zo onwerkelijk?
Nu ik weer aan het werk ben (na vakantie), ben ik zo bezig dat ik er eigenlijk vrijwel niks van merk (denk er ook geregeld niet aan als ik druk bezig ben), maar dat zal vast nog komen

Terug
Bovenaan