Ff voorstellen

Bedankt!
Ja het is indd stil hier ja!!

Ik lees regelmaltig mee,maar zie dat hier niet veel word besproken!!

Ik  begin sinds een week of 2 iets dikker te worden,en dan vooral mijn heupen en buik iets..
Heb al wel een andere broek gekocht want mijn eigen broeken  begonnen toch al wel iets strak te zitten..
Ben ook qua gewicht nog niks aangekomen..
ben ook wel heel slank van mezelf en volgens Vk hoefde ik me daar nog geen zorgen om te maken...

Ik w8 het wel af!

En jij?
Wanneer ben jij   uitgerekent?

Liefs,
Alin

Hallo allemaal
Ik zal me eens voorstellen: Ik ben 28 jaar en heb een dochter (Robin) die morgen 4 jaar wordt. De dag daarna hebben we de 20 weken echo en ik ben 1 april uitgeteld (nee, geen grapje ).
Ik loop al vanaf 6 weken in positiekleding, maar dat had ik bij mijn 1e zwangerschap ook. Wel merk ik door mijn grote buik dat het nu bij de 2e zwaarder is. Heb er natuurlijk al 1 rondlopen. Ik voel sinds 2 weken duidelijk leven en ook mijn man en dochter hebben al me mogen genieten.
Tot 2 weken geleden heb ik een erg gespannen gevoel bij mijn buik gevoeld, maar dat is gelukkig weg.
Zo, dat was het wel zo'n beetje. Hoop dat we leuk contact krijgen via dit forum.
Groetjes Chantal

Nou, dan zal ik me ook (alsnog) voorstellen. Ik ben 34 jr. en 20 weken zwanger van het vierde kindje. Ik ben 3 april uitgerekend, maar bij de anderen was ik ook overtijd, dus zal het wel half april worden.
We vinden het geweldig om dit nog een keertje te beleven en ik geniet er dan ook ontzettend van, ook omdat dit misschien wel mijn laatste zwangerschap zal zijn.
De andere kinderen zijn er ook ontzettend mee bezig, en dat is zoooooo leuk!
Ik vind het ook ontzettend stil op het april-forum, maar daar kunnen wij toch wel verandering in brengen?????????

Hallo Dames,

Ik ben valeska   en 34 jaar en zwanger van de 2 de .mijn dochter demi is van 21 april 2004,dus nu 4 jaar.
ik ben uitgerekend op 17 april 2009.en ben nu 18 wk.volgens de echo krijgen we weer een meisje.mijn gevoel ging uit na een jongen.
Het is hier idd erg stil.ik heb gelezen dat er ook een april hyves moet zijn .maar kan niks vinden.
dit keer groeit mijn buik niet zo hard als bij de eerste keer.maar vindt het niet erg.

groetjes Valeska

Terug
Bovenaan