ff voorstellen

Hoi allemaal,

Na vier maanden mag ik onszelf heel gelukkig toevoegen aan de juli 2010 mama's. Het blijft nog een rare naam hoor... mama... daar moet ik nog erg aan wennen. Krijg nu alleen nog maar elke keer tranen in mn ogen bij het idee...hoezo hormonen ;)

Zelf ben ik 22 jaar, bijna 23 en nu een halfjaar getrouwd.

En zoals dat al doet vermoeden zijn we indd zwanger van onze eerste! Nu al drie keer getest dus echt heel echt positief. Moeilijk te geloven ;)

Hey AGdJ,

Gefeliciteerd, weet wat je bedoel hoor, is zo vreselijk onwerkelijk. Ik heb af en toe het idee gehad dat die test een grapje uithaalde. (haha wat je allemaal in je hoofd haal)
En hoever ben je nu? Volgens onze eigen berekening ben ik nu 7 weken en 3 dagen. Komende dinsdag naar de vk. Weet je al wanneer jij mag?

Liefs Noor (24)

@ Noor,
volgens mijn eigen berekening ben ik nu 5 weken en 1 dag. En ik mag de 30e naar de vk... ben zo benieuwd! Het is al extra vroeg omdat ik met mijn werk veel aanpassingen nodig heb en ik graag het hartje wil horen/zien kloppen voor ik het wil vertellen... dus hoop dat het al kan zo vroeg! Succes dinsdag :) Laat even horen hoe het geweest is!

@ Raeven en Suzannetje
Dankjewel :D

@ AGdJ

Fijn he dat het dan zo snel kan he. Ik ben dinsdag 7 weken en 5 dagen, Maar vind het heerlijk dat het zo snel kan, wordt zenuwachtig van al dat wachten haha.
Maar ik zal het wel laten weten dinsdag, Maar wordt pas s'avonds, want we gaan pas om 21.00 uur.
Ben natuurlijk ook ontzettend benieuwd hoe het bij jullie gaat, dus ik hou het hier in de gaten.

Liefs Noor

Terug
Bovenaan