ff voorstellen!

Hallo allemaal.
Ik ben Marloes.
Ben nu net 27 geworden.
Ik ben nu zwanger van ons eerste kind. Ben nu 7 week en 2 dgn zwanger.

Het is allemaal nog ff wennen wat er met me gebeurt.
Wij zijn er zelf een jaar mee bezig geweest om zwanger te raken dus nu ook eindelijk happy dat het gelukt is.

Ben nu''s ochtends nog heel erg beroerd en soms 's avonds ook.
Is dat normaal dat je 's avonds ook zo beroerd bent?

groetjes Marloes

Hoi marloes,

Ik ben Jen, 27 jaar en zwanger van mn tweede (mijn zoontje is nu 14 maanden) ik ben bij mn eerste zwangerschap helemaal niet misselijk geweest. En bij deze zwangerschap juist alleen maar savonds. Het zegt dus helemaal niks, die naam "ochtend misselijkheid" er zijn meiden die het de hele dag hebben.
Ik ben nu trouwens 12 w 5 d zwanger.

Liefs Jen

Hoi!

Gefeliciteerd met je zw! Ik ben Elain, 27 jaar mamma van een zoon van 4 jaar en nu 11 +3 weken zwanger van ons 2de beebje. Ik ben ook echt heel erg beroerd geweest en juist in de avond en nacht, kon er soms echt niet van slapen. Toastjes en drinkyoghurt op m'n nacht kastje heeft me er door geen gesleept. Het neemt nu een klein beetje af.
Succes en geniet van de momentjes dat je je goed voelt!

Groetjes Elain

Hoi Marloes,

Eigenlijk hoor ik nog steeds in het rijtje thuis van zwanger worden, maar vind het soms zo leuk om die verhalen te lezen van jullie over misselijkheid en wat er nog meer bij komt kijken. Stiekem kijk ik of er ook kenmerken zijn die ik merk. Probeer al sinds december 2008 samen met mijn man om zwanger te raken maar helaas mocht het de afgelopen maanden nog niet zo zijn. Mijn nod is 4 december dus ook nog extra spannend.
Vanaf wanneer merkte je dat je zwanger was? Sommige die voelen zelfs de bevruchting ik kan me daar nog niks van indenken, en was je gelijk al misselijk of kwam dat iets later pas.

Succes met de zwangerschap en op naar een mooi wondertje!

groetjes Chantal

Ha meiden,

Ik ben Wenser, 30 jaar en nu 9 wk zwanger. Wij hebben er iets meer dan anderhalf jaar over gedaan (mrt 2008), dus Chantie, geef de moed niet op!
Qua misselijkheid bof ik best wel. Ik heb iets minder trek in koffie, maar verder alleen maar extra honger. Ik geef daar wel aan toe, maar niet met snoepen maar met een extra boterham en fruit. Dat gaat goed. s Morgens heb ik wel een weeïg gevoel, ik zeg dan tegen mijn man: 't lijkt of ik een kater heb. Maar na een bak yoghurt met vezels en muesli, een kop thee, een klein beetje jus d'orange en wat vitamine/foliumzuurpillen gaat het meestal wel weer beter. Helaas heb ik de laatste dagen s morgens wel veel last van hoofdpijn, ik hoop dat dat niet zo blijft.

Veel sterkte allemaal met de kwaaltjes. Maar ik heb het er voor over hoor, zeker na anderhalf jaar pogingen!
gr.
Wenser

Oh ja, chantie, om op jouw vraag terug te komen: ik merkte niets van misselijkheid voor de positieve test. Alleen mijn borsten waren enorm gevoelig en opgeazet. Maar dat had ik ook wel voor mijn ongi, dus eigenlijk wist ik van niks.

gr.
Wenser

Hoi chantie.

Ik merkte dat ik zwanger was toen mijn borsten pijn begonnen te doen.
Test gedaan bleek dat ik al 5 week zwanger was.
Wij hebben het op een gegeven moment op een laag pitje gezet want ik was er zo mee bezig dat ik gewoon te veel stress had.

Laatste tijd wat rust genomen en toen was het wel raak.

dinsdag echo gehad en hartje klopte goed.

hoi Marloes!
gefeliciteerd ten eerste!
en ja dat beroerde hoort er helaas bij.ik merkte dat ik zwanger was omdat ik altijd s'avonds misselijk was. in mijn 1ste zwangerschap totaal nergens last van gehad ik kwam er ook pas achter met 11weken!! dit keer had ik overal last van,pijn aan mn borsten (nog steeds!!) misselijk,overgeven,duizelig en ga zo maar door,was niks waard de eerste weken tot week14 ongeveer.
ondanks alles geniet er lekker van!
het is en blijft zoiets geweldigs!!!!!
liefs kim 25weken en 5 dgn zwanger van nr2!

Terug
Bovenaan