ff voorstellen

Ik heb mezeld al aangemeld voor de november lijst gisteren. Maar toch ook even een officieel bericht als zwangere in de maand november! Ik ben nu 6 weken onderweg van de 3de! Voel me prima en merk niets van de zwangerschap, behalve dan het uitblijven van mijn menstruatie. Soms wil ik ook gewoon moe zijn etc om het zeker te weten. Wat heeft iedereen al vroege echo's ik mag mezelf niet eerder melden bij het bureauu dan met 11 weken! Kan niet wachten dan heb ik in ieder geval bevestiging dat ik zwanger ben en dat alles goed gaat. Het is dan weliswaar de 3de maar weer net zo spannend als bij de eerste.
Fijne zwangerschap allemaal. Driekids

Hoi Driekids!

Welkom!

Ik voel me precies zo. ( Heb al een dochtertje van 2). Ik ben momenteel best benauwd... Ik kan me van de 1e x herinneren dat ik al heel snel na de test (toen ook met 5 weken) MEGA pijn in mijn borsten kreeg en me ook vrijwel direct misselijk voelde. En nu...??? Niets! Geen pijnlijke borsten, niet misselijk, niet extra moe oid!
Ik mag pas over een week naar de vk en de 1e echo wordt hier pas met 12 weken gedaan. Ik hoop zo dat we volgende week het hartje kunnen horen bij de vk! Heb ik even zekerheid...
Denk dat ik dit bij de 1e zwangerschap makkelijker vond. Ik wist toen nog niet wat ik kon verwachten en nu loop ik constant te vergelijken en maak ik me dus eerder zorgen dan toen...

hallo Allemaal,

gisteren heb ik een test gedaan. deze was positief.
ik ben nu ongeveer 5 a 6 weken zwanger.
Dit wordt ook mijn 3de kindje. Ik heb een dochter van bijna 7 en een zoon van bijna 3.
Het was voor mij wel even schrikken want het was niet gepland. Maar ik ben er nu toch wel super blij mee. Alhoewel ik natuurlijk ook wel een beetje bang ben omdat het nog maar zo pril is.

Vanmiddag heeft de assistent van de verloskundige mij gebeld. Ik kan over 2 weken komen voor een eerste echo. En dan 2 weken later voor een screening en intake gesprek.
Om eerlijk te zijn vind ik dit wel spannend. Hoop dat het doorgaat zoals het nu gaat.
Ben wel wat moe, heb last van mijn borsten, en ben zo nu en dan behoorlijk misselijk. Maar dat zal vast weer over gaan voordat ik een oud mens ben.

Trouwens mijn naam is Sjoukje en ik ben 26 jaar.
Ik kom uit friesland

hallo Allemaal,

gisteren heb ik een test gedaan. deze was positief.
ik ben nu ongeveer 5 a 6 weken zwanger.
Dit wordt ook mijn 3de kindje. Ik heb een dochter van bijna 7 en een zoon van bijna 3.
Het was voor mij wel even schrikken want het was niet gepland. Maar ik ben er nu toch wel super blij mee. Alhoewel ik natuurlijk ook wel een beetje bang ben omdat het nog maar zo pril is.

Vanmiddag heeft de assistent van de verloskundige mij gebeld. Ik kan over 2 weken komen voor een eerste echo. En dan 2 weken later voor een screening en intake gesprek.
Om eerlijk te zijn vind ik dit wel spannend. Hoop dat het doorgaat zoals het nu gaat.
Ben wel wat moe, heb last van mijn borsten, en ben zo nu en dan behoorlijk misselijk. Maar dat zal vast weer over gaan voordat ik een oud mens ben.

Trouwens mijn naam is Sjoukje en ik ben 26 jaar.
Ik kom uit friesland

Terug
Bovenaan