ff voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben mama van een zoontje van 1 en ik denk dat ik zwanger ben van de tweede.
Echter slik ik sinds enkele maanden weer de pil. Dus eigenlijk zou de kans bijna nihil zijn.
Ben er echter niet zo sucuur mee geweest als normaal en ik twijfel of ik wel de vorige strip op tijd ben begonnen. Ik kreeg een week nadat mijn man en ik sinds lange tijd weer sex hadden gehad een beetje oud bloed. Ook voel ik steken onderin mijn buik, zijn mijn tepels groter geworden en donkerder.
Ik kan me niet meer herinneren of ik dat bij mijn zoontje ook had aan het begin van de zwangerschap maar op de een of andere manier voel ik me zwanger.....

Ik moet eigenlijk nog 5 dg de pil innemen maar ben er mee gestopt omdat ik geen schade wil als ik zwanger blijk t ezijn.
Ik heb er nog met niemand over gesproken, zelfs niet met mijn man. Ik zou het helemaal geweldig vinden om weer zanger te zijn en een tweede kindje te mogen krijgen. Maar het zou voor mijn omgeving wel even een verrassing zijn denk ik.

Hoi mama van Sanne,

Ik wilde morgen een test kopen.
Maar ik ben volgens mij ongesteld aan het worden. Kon niet slapen omdat ik buikkwamp had en zag bruin bloed in mijn ondergoed. Voel me ook erg neerslachtig nu.

Vandaag maar eens met mijn man praten dat ik dacht zwanger te zijn en wat hij ervan denkt als ik definitief stop met de pil en weer zwanger kan raken?

Mijn NOD is dus 15 augustus ( of is het 11 augustus?)
Al ik ervan uitga dat de cyclus 28 dagen zal zijn.
Dat was wel zo de 3 maanden voordat ik zwanger was van mijn zoontje.

Liefs Boefke

Terug
Bovenaan