ff voorstellen.

Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier. Heb een tweeling die in jan 2009 is geboren. We waren uitgerekend op 28 maart maar ze kwamen 8 weken te vroeg. Nu na 22 maanden kan ik alleen maar zeggen dat het me behoorlijk is meegevallen allemaal. Tuurlijk is het wel eens druk, maar ach...... ik ben ook niet anders gewendt. Het lijkt me leuk om met andere mama's van kindjes in dezelfde leeftijd dingetjes uit te wisselen. Oooo ja mijn tweeling zijn 2 jongetjes en heten Joshua en Aäron. Verder ben ik getrouwd en ben ik thuisblijfmama.

Hoihoi!

Welkom op ons forum, alhoewel het de laatste tijd erg rustig is omdat veel dames zwanger zijn van de 2e en verhuisd zijn naar het zwanger-forum :)

Ik heb zelf een zoontje (Noah). Hij is van 13 januari. Ik moet zeggen dat ik voorlopig nog niet aan een tweede kindje denk. Vind het met één mannetje om me heen al druk genoeg eigenlijk ;-) Daarom ook: respect voor jou dat je er twee tegelijk hebt!

Groetjes, 10e

Hoi,

ook van mij een hartelijk welkom! Ik ben de mama van Tijn, hij is geboren op 14 januari. Inmiddels ben ik ook de mama van Wout die 12 april dit jaar geboren is. Een tweeling? Petje af hoor! Aan 1 peuterpuber heb ik mn handen al vol...
Jouw jongens zijn te vroeg geboren. Als ik zo brutaal mag zijn: merk je daar nu nog iets van? Zijn ze helemaal gezond?

groetjes Natasja

Hallo!

Welkom! Ik ben de mama van Elise (23 januari) en ik heb nog een zoon Jules. Die is nu aan het wennen op de basisschool, want hij is bijna 4! Ik ben ook niet erg actief meer op dit foum.... Ik lees nog wel mee, maar gun mezelf niet de tijd om op alles te reageren.
Tevens ben ik stiekem ook heel jaloers op alle nieuwe zwangeren!! Ik zou een derde nog erg leuk vinden, maar dat gaat er bij mijn man (nog ) niet in. Zeker niet als Elise weer eens een nacht lekker bezig is geweest. Sinds ze is geboren hebben wij nog geen week doorgeslapen!!! Tja.... medisch is er niets aan de hand. Het is gewoon een pittige tante zullen we maar zeggen.
Mijn vriendin heeft ook een tweeling, dus de drukte van twee tegelijk ken ik van alle verhalen. En ach, het is maar net wat je gewend bent. Ik zwem al anderhalf jaar met die twee van mij bij het ouder-kind-zwemmen. Tuurlijk is het even druk met omkleden, maar het is ook gewoon zoooooo leuk!
Ben benieuwd wat je verder allemaal te vertellen hebt, ik zal je verhalen lezen!
Groetjes Antoi

Hallo,

Welkom! Ik ben moeder van 2 kinderen.
Eentje van 21 maanden en eentje van 7 mnd.
Anna en Bob. Daarnaast werk ik 3 dg in de
week als doktersassistente. Een druk maar
gezellig leven! Leuk om je ervaringen met
twee knullen te gaan lezen!

Groetjes Geluksvogeltje

Dank jullie wel voor de reacties.
Van de vroeggeboorte merken we niks meer van. In het begin (1e half jaar) liepen ze wat achter met hun ontwikkeling maar ja....... ze waren eigenlijk ook 2 maanden jonger. Nu zijn het 2 heerlijke ondeugende peuterpubers, hahaha.Alles moet ontdekt worden en kijken hoever ze kunnen gaan, en het is altijd zo dat als de ene iets doet ik de klok erop gelijk kan zetten dat nummer 2 het een paar tellen later doet. En het zijn partners in crime.

Hoi, hoi, welkom!
Beetje laat maar ik kijk hier ook niet zo vaak meer als op het zwangerforum.
Ik ben mama van Thomas, hij is geboren 8 januari 2009. Ik ben nu 35 weken zwanger van de 2e, en het is nu allemaal wel erg spannend aan het worden.
Thomas is een bezig kereltje, maar ik denk toch dat daar makkelijk eentje bij kan al zal hij wel even flink jalours zijn. Hij is de laatste tijd erg behulpzaam en dat is wel fijn nu ik van de verloskundige (bed)rust moet houden (teveel harde buiken en beginnende weeën). Hij kletst al hele verhalen en gesprekken aan elkaar.
Zo van:
Ik: "Thomas eet je groenten"
Thomas: "Nee"
Ik: "Waarom niet?"
Thomas: "Issse bah"

Of:

"Thomas niet stoeien en niet op mama's buik, dan heeft de baby auw"
Thomas duikt onder mijn trui en zoekt: "Baby uit"

Terug
Bovenaan