FF voorstellen

Hey Dames,

Om te beginnen iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Mijn naam is Lisette, 27 en ben vandaag 5 weken in verwachting!
Ik heb in dec en febr een miskraam gehad en ben nog wat voorzichtig met genieten..
Over 2,5 week de eerste echo. Ik kan niet wachten om een mooie hartje te zien kloppen :)

Veel liefde geluk en gezondheid gewenst allemaal!

Liefs Lisette
 
ik heb ook 2 miskramen gehad, ik weet hoe spannend het nu voor je is. in ieder geval van harte gefeliciteerd en probeer er van te genieten, je zult zien dat je over 2,5 weken een prachtige echo hebt.

bij mij is het ook goed gekomen, ik had mijn miskramen in november 2009 en in juli 2010, en nu ben ik inmiddels al bijna 35 weken zwanger. ik heb in 2008 een zoontje gekregen dus is dit mijn tweede.

heel veel succes en geniet van je zwangerschap!
laat weten hoe je echo was!

xxx Jolanda

 
Hoi hoi,

gefeliciteerd met je zwangerscchap! Probeer ondanks de miskramen toch te genieten van deze prille zwangerschap. Begrijp je zorgen, heb zelf ook twee keer een miskraam gehad, en de zwangerschappen daarna zijn dan gewoon heel spannend. Succes!!
 
Hoi Lisette,

Wat leuk dat je zwanger bent, gefeliciteerd!! Ik ben morgen 8 weken en ik krijg volgende week mijn eerste echo. Leuk om je nu tegen te komen op het 'zwanger' forum. Probeer te genieten!

Liefs Issatje
 
Bedankt voor jullie lieve reacties! Doet me goed. Ik probeer zeker te genieten en dat gaat elke dag een beetje beter :)

Leuk om hier weer "oude" bekende namen tegen te komen. Goed om te horen / lezen dat het goed gaat met jullie.

Uiteraard laat ik weten hoe de echo is gegaan!
Liefs Lisette
 
Terug
Bovenaan