ff voorstellen

Hallo;

Ik ben nu 9 weekjes zwanger van ons 2e wondertje! We hebben al een dochtertje van bijna 2 (volgende week donderdag)! Donderdag op mijn verjaardag (ja zijn een week na elkaar jarig) hebben we onze eerste echo! Leuk om zo met anderen in contact te komen vooral om dat je allemaal gelijk loopt! Ik ben wel erg misselijk, zolang ik optijd eet gaat het goed! Ook wel erg moe. En af en toe wat steken in de buik. Daar maak ik me dan wel zorgen over, maar mijn moeder zei dat ik dit ook had met Yara, alleen toen met bloedingen. Je evrgeet ook heel snel zulke dingen weer. Werk in de gehandicaptenzorg, bij meervoudig gehandicapten. Dus veel tillen. Ben benieuwd hoe dit gaat, ben toen ik in verwachting was van Yara eerst naar een andere groep geweest, met midner tillen dus toen heb ik het met wat aanpassingen tot mijn verlof volgehouden. Heb veel zin in de echo!

Liefs

Gefeliciteerd met je zwangerschap, en heel veel succes bij je echo donderdag. Gezellig dat je mee komt kletsen. Ik ben ook 9 weekjes zwanger van de 2e. Mijn zoontje is in januari 2 geworden.

Groetjes Femke

Hoi,

Leuk dat je ook op het forum zit.
Ik hoop dat de misselijkheid snel minder wordt (ik weet hoe je je voelt)
Geniet van je zwangerschap. Succes met de echo!

Liefs

Drukke weekjes gehad, dus weinig tijd om te reageeren! Afgelopen donderdag is Yara 2 jaar geworden! Wat een feest, erg leuk nu heeft ze echt door dat ze jarig is. Zo 'n eerste verjaardag is vooral voor jezelf erg bijzonder maar de tweede verjaardag, echt genieten ze was zo blij en is zo verwend!
Die week ervoor de echo gehad, alles was goed en klopte met mijn eigen berekening, ben nu 16 december uitgerekend in plaats van 18 decemebr dus scheeld heel weinig! Ben nu dus 11 weekjes! Ben nog wel erg misselijk, moet echt optijd eten en kleine beetjes, anders blijf ik misselijk. Hoef gelukkig niet te spugen. Ben ook erg moe, laatste dagen maar gewoon aan toe gegeven als Yara tussendemiddag op bed gaat ga ik ook even liggen op de bank en slaap ik zo 1 tot 2 uur! Dan hou ik de middag en avond ook beter vol en voel me dan beter. Nu heb ik straks late dienst, heb net week vakantie gehad dus ben benieuwd hoe dat gaat!

Terug
Bovenaan