Ff voorstellen...

Volgens goed gebruik zal ik me ook ff voorstellen:
Sandra, 27 jaar en vandaag 6wk 5dgn zwanger! Uitgerekend op 8 januari 2012 van ons eerste kindje! Tot nu toe gaat t goed, al heb ik erg veel moeite om t niet aan iedereen te vertellen hihihi! Mensen die dicht bij ons staan weten t natuurlijk al, maar voor de rest willen we nog wachten tot we meer zekerheid hebben, je weet maar nooit...
Ondertussen fantaseren we er rustig op los, gaan alvast kijken bij de bekend babywinkels en zijn er vooral heel erg gelukkig mee!!

K wens iedereen een voorspoedige zwangerschap toe!

Liefs, Sandra

Hoi Sandra,

Welkom en natuurlijk heel erg gefeliciteerd! Ik kan idd ook niet wachten om het iedereen te vertellen, maar we hebben nu toch besloten om nog even te wachten..... Voor ons is het de vierde, dus we doen het deze keer even anders, we houden het nog even voor onszelf en onze ouders. Zelfs de broers en zussen weten nog van niets, terwijl mijn zus mijn beste vriendin is, errug moeilijk dus, haha!
Maar dit maakt het wel heel speciaal, iets van ons!
Ik ben morgen trouwns zes weken en 15 januari uitgerekend.
Voorspoedige zwangerschap meid!

Liefs van mij!

Hoi Sandra, welkom bij de aanstaande januari moeders!!
Ik ben zelf 5 januari uitgerekend ook van mijn eerste kindje!! Vind het ook erg spannend, en kan m'n mond moeilijk dichthouden tegen iedereen haha!!
Blij dat ik het hier wel kan delen!!

Geniet van je zwangersschap!!
Liefs Jessica

Hoi Sandra, gefelicityeerd met je zwangerschap! Geniet ervan. Ik vind het ook erg moeilijk om niks te vertellen nog. Maar ik wil de eerste echo eerst even afwachten. Ik ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger van ons tweede kindje. Ik heb al een zoontje, Thijs, die in juli 2 wordt.

Groetjes Wendy

Ik vind het ook zooo moeilijk om mijn mond te houden, ik wil het zo graag vertellen. Ik ben in verwachting van de 1e en uitgerekend op 1 jan. Ik heb al zo'n opgezette buik! Heb het idee dat iedereen er naar kijkt haha!

Terug
Bovenaan