ff voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben zoals jullie lezen al mama van 5 kindjes. Nu hebben we net gezien dat we weer zwanger zijn. Dus van een zesde. We zijn er wel een beetje van geschrokken maar uiteraard is dit kindje wel gewenst. Het enige waar ik nu tegenop zie is de reactie van de mensen om ons heen. En mijn vorige zwangerschap was een tweeling dus ben heel benieuwd wat deze dan is? Heel stiekem hoop ik maar 1, want de tweeling zwangerschap was vreselijk. Veel ziekenhuisopnames gehad.

Groetjes
 
Eerst gefeliciteerd! Als jullie er blij mee zijn dan is dat het belangrijkste de reacties zullen inderdaad niet altijd even leuk zijn maar probeer er boven te staan. En geniet van je zwangerschap! Sterkte met vertellen als het zover is en hoop dat je een heleboel leuke reacties krijgt en een goede zwangerschap!
 
Gefeliciteerd! Ik heb een groot gezin altijd leuk gevonden. Ikzelf zou ook 4/5 kindjes willen, waarom niet? Kindjes baren is een wonder. Niet luisteren naar de mensen om je heen die iets te zeggen hebben over je of je kinderen! Geniet lekker van je gezin en je zwangerschap!

Liefs.
 
Gefeliciteerd meis.! Wauw 5 kindjes wat is er dan nog mooier om een 6e erbij te krijgen.. Ik wens je mooie zwangerschap toe.!
Liefs
 
he meis gefeliciteerd, en wat de rest zeggen pff laten gaan is jullie beslissing en zij hoeven er niet mee televen, en ze keren toch wel terug want is altijd komen ze daarna hoe is het ermee, of als het is geboren willen ze toch ff kijken bij jullie wondertje.

dus niet druk maken en om je zelf denken( is moeilijk heb ook gehad alleen iets anders) en ga lekker genieten

liefs
 
gefeliciteerd met je zwangerschap.
Twee weken geleden ben ik bevallen van een mooie dochter, en ja.... mijn 6e kindje!
Ik heb nu 4 zoons en 2 dochters. Mijn eerste zwangerschap was ook een tweeling, twee jongens, die zijn inmiddels al weer 12 jaar.
Als jij blij bent met je zwangerschap zou ik me lekker niets aantrekken van wat andere zeggen. Al wil je er 10, dat gaat een ander toch niets aan?
Geven ze nare opmerkingen, zeg je lekker, jij hoeft ze toch geen eten te geven??
Hoofd omhoog en lekker trots zijn op je grote gezin straks!!
 
Hey dames dank jullie wel voor jullie felicitaties. En wat leuk om te lezen dat jullie zo positief reageren op dit bericht. Het is nog pril hoor maar goed omdat het het 6e kindje word begin je het nu al te zien met 5 weken dus heel lang het stil houden zou niet gaan ben ik bang voor. Hebben het er al twee verteld en die reageerde er heel erg leuk op. Maar goed van die hadden we het ook niet anders verwacht. En we hebben zoiets we willen het toch met iemand delen, als het dan toch mis zou gaan heb je toch mensen waarop je kan terug vallen. Op dit moment voel ik me redelijk op misselijkheid en hele erge vermoeidheid na.

Liefs
 
Terug
Bovenaan