ff voorstellen....

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben Patty, 35 jaar oud en al geruime tijd gestopt met de pil... (al bijna 2 jaar!!)

Alleen wilde mijn vriend het wel en niet... zoals zo veel mannen hebben hoor ik!!
Hij is nu alleen om!! :)

De zolder is bijna af dus er kan en mag een baby komen!! Hij was zelfs teleurgesteld toen ik vanmorgen ongesteld werd, ontdanks dat het deze maand niet zo kon zijn....

Doordat hij suikerziekte heeft (die nog niet helemaal onder controle is) is hij erg vaak moe en heeft hij ook niet altijd zin. Daar komt dan ook nog eens de verbouwing bij die veel energie heeft gevergd van hem.

Ik hoop dat er hier meer mensen zijn die nu gaan beginnen..

Groetjes Patty

hoiii patty! Welkom hier!!

Wat vervelend dat ie suikerziekte heeft! (en er last van heeft)

Nou heel veel succes en hopen dat het snel raak mag zijn!!

Liefs, Mariel

Welkom! Gezellig dat je je bij ons voegt!

Of er meiden zijn die ook net gaan beginnen weet ik niet zo, de meeste zijn al wat rondes verder.

Als je bedoelt of er veel meiden voor een eerste gaan, lopen er wat meer van rond!

Ik ben zelf 28 en wil heeeeel graag een eerste kindje. Tot nu toe nog niet zwanger, maar wie weet binnenkort!

Liefs Daisy

Hi Patty,

Leuk dat je erbij bent! Spannende tijden breken aan... Ik ben sinds 2 maanden gestopt met de pil en de eerste keer dat ik ongesteld werd was ik best een beetje door ontdaan. Heb ook nog wel de neiging om er iets teveel mee bezig te zijn... Tip niet doen :) Vandaag is mijn ovulatie dus ik heb nog een hoop te doen vandaag :)

Succes en veel klusplezier!

Liefs Conny

Hoi meid,

Welkom!! Gezellig dat je erbij komt! Ik ben nu bezig voor een 2e kindje en zit nu in ronde 6. Ik heb net mijn ei gehad en zit dus op het wachtbankje.

Veel klusplezier!!!
Liefs ciomama

Welkom!! Ik hoop dat jullie gauw in verwachting zijn!

Vervelend dat je man suikerziekte heeft maar wel begrijpelijk dat hij dan niet altijd zin heeft vanwegen z'n vermoeidheid.....

Veel klusplezier! :)

Gr Lynn

Succes hoor, hoop dat je snel zwanger bent, wij zitten in ronde 12 voor de tweede.

Succes hoor!

Groetjes

Hoi hoi

Succes met zwanger worden, en in het begin zal je er misschien veel mee bezig zijn maar bij mij werd dat steeds minder in de vierde maand was ik er niet super veel mee bezig, en we hadden ook andere sex niet van nu moet het maar we hadden er ook zin in, en das belangrijk ervan genieten.

succes dus en hopelijk snel een mooie test.

Groetjes Kim

Terug
Bovenaan