ff voorstellen

hallo dames

ik ben sabine, een mama juni 2010 en hopelijk ook een mama maart 2012

nu begint het al direct heftig, onze oudste is net 13 maand en ik ben 7 weken zwanger
op de dag dat de test goed ging begon onze kleine meid te lopen, helemaal geweldig.

Alleen vandaag was de 7 weken echo errug heftig.
nu ben ik vrij spiritueel als ik zwanger ben en had ik een voorgevoel dat het weleens een tweeling kon worden. Vervolgens zie ik de echo, en lijkt idd op 2 wormpjes. Nu ligt bij mij alles heel diep en is een buikecho al niet mogelijk en was het zelfs met de inwendige echo heel lastig in beeld te krijgen.
Dus vrijdag mogen wij naar de gyneacoloog en horen we hoeveel babies er nu eigenlijk onderweg zijjn

ik was vandaag even helemaal aan het flippen want 3 kleine kids onder de 2 jaar! en opvang is voor 2 kids geregeld en onregelmatig werken en voor 3 kids flexibele opvang is toch onmogelijk? ik kan al geen flexibele opvang vinden voor 1 kind.
pfff moodswings en hormonen

mijn vorige zwangerschap was het zelfde, 24 uur na bevruchting barste de hormonenbom en had ik al verschijnselen. ik ben blijkbaar erg vol hormonen :-D

oja ze houden het op ongeveer rond 14 maart, als het een tweeling is waarschijnlijk eerder, zul je zien dat ik straks beval van een tweeling op mijn eigen verjaardag.... tja alles kan bij ons
Groetjes Sabine

Het is er echt 1. Zo opgelucht, een meerling is heel bijzonder maar de zwangerschap geeft ook veel stress en risico. Na een jaar veel gedoe wou ik zo graagrustig genieten. Dat kan weer pfffff

Gefeliciteerd!! Kan me voorstellen dat je blij bent dat het er eentje is! Ik ben zelf ook zwanger van de 2e en bij mij is het er ook eentje en dat vind ik meer dan genoeg! Als het er wel 2 waren redde het zich ook wel weer, maar toch ben ik blij dat het er een is.

Geniet ervan meid!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan