ff voorstellen

Hoi allemaal,

Terwijl ik jullie gesprekken lees realiseer ik me dat jullie al een hele tijd met elkaar praten. Ik kom er even tussen vallen, dus ik zal me even voorstellen.
Ik heet bianca en ben 8 weken geleden bevallen van een zoontje, milan.
Toen ik net wist dat ik zwanger was ben ik even aanwezig geweest bij de november mama's maar ik wsit nooit zoveel te schrijven. (nu wel, over Milan kan ik uren kleppen hihi)
Ik heb een heerlijke zwangerschap gehad en na 37,5 week begonnen de weeën. Mijn vriend en ik werden er een beetje melig en lacherig van en in die sfeer is de hele bevalling gegaan. Heel gezellig, ondanks de weeën. Die drukken de lol toch een beetje. Milan kwam gelukkig snel en ook al was hij klein alles zit erop en eraan. De laatste weken van de zwangerschap heb ik veel extra echo's en hartfilmpjes gehad om de groei goed te volgen. Heerlijk om zo vaak naar ons schatje te kijken :-D
Na 1 dag ziekenhuis (ik ging onderuit na een manuele placenta verwijdering) mochten we samen naar huis.
Al 37 weken zwanger en toch konden we het niet meteen bevatten. Dat lieve kleine manneke hoort bij ons!
 
Hallo Banka,
Gefeliciteerd met de geboorte van jouw zoontje.
Fijn dat de zwangerschap en bevalling zo goed gingen (ondanks het even naar de vlakte gaan).

Het bevatten ging mij mij ook niet 1, 2, 3, hoewel ik me al vanaf de zwangerschapstest mama voelde. Vanaf het moment dat ik Gabriël hoorde huilen werd ik gevuld met een warm jahoe-ik-ben-eindelijk-echt-mama gevoel, hoewel ik tegelijkertijd nog verwachtte hem te voelen schoppen in mijn buik. Maar het blijft toch een leuke gekkigheid dat dat kleine hummeltje echt uit je buik is gekomen.

Geniet er maar lekker van, net zoals wij allemaal doen ;-)

Liefs, Marieke
 
Het is en blijft een wonder. we hadden de eerste dagen echt zoiets van wauw hebben wij dit "gemaakt"?
We genieten volop. En ik vind het heel bijzonder om jullie verhalen te lezen.
Heb bewondering voor iedereen. En voor de Mariekes on het bijzonder. Jullie hebben veel meegemaakt.
 
Hihi, je kan er altijd bij hoor. Ik was in eerste instantie op het januari forum en werd hier na de geboorte van Gabriël meteen opgenomen in de groep. Heerlijk! :-D

Veel liefs,
Marieke
 
Terug
Bovenaan