Ff voorstellen

Goedenmiddag,

Mijn naam is Anneke en ik ben 27 jaar. inmiddels zwanger van de 2e. waarschijnlijk ben ik in november uitgerekt. maar heb vanavond de eerste echo.. echt super spannend allemaal.

Vorig jaar maart ben ik bevallen van ons eerste manneke.. ik was van hem door de pil heen zwanger. en kwam er pas met 10 weken achter.
Nu dus weer op dezelfde manier. en waarschijnlijk dezelfde aantal weken.

Wie weet hoor ik straks bij de november mama's!

Groetjes Anneke

helaas... wel een goeie echo.. kloppend hartje te zien, maar moet volgende week ff terug komen. is nog zo klein. waarschijnlijk ben ik net 6 weken... en ga ik dus naar de december mama's!

Welkom! Mijn meisje is vandaag 1 jaar geworden onze tweede wondertje komt als het goed is in november.

Geniet van de tijd die komen gaat!

Liefs Silvia

Welkom en ook al zal het december worden, bij de november mama's ben je ook welkom.
Gefeliciteerd met de zwangerschap en toch met de goede echo, geniet ervan.

Liefs Mariska

Hihi, moest even lachen om "waarschijnlijk ben ik in november uitgerekt"... ik hoop het toch niet voor je ;-)
Wel fijn dat jullie een kloppend hartje hebben kunnen zien/horen! Gefeliciteerd!

Haha Uc2! Ja je bent dan ook aardig uitgerekt hahah! Had ik overheen gelezen vind hem erg grappig!

@ Anna-lovely ben benieuwd wat je uitgerekende datum is! En dus toch niet echt in dezelfde maand! Ik okt jij dec! Maar fijn dat er een kloppend hartje is!

Terug
Bovenaan