FF vraagje, bijna NOD

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Even een vraagje. Mijn NOD is tussen 1 mei en 3 mei denk ik.
Nu had ik gisteren vrij gevoelige borsten en gerommel in mijn buik maar vandaag weer niet.
Ook heb ik last van veel afscheiding. (sorry)
Heeft dit wat te betekenen of niet?

Liefs Cindy

Hallo,
Zou kunnen dat het een zwangerschap is............. ik hoop het wel voor je, gisteren voelde ik me ook totaal niet lekker, toen heb ik voor de grap eens uitgerekend op babybrabbel.nl wanneer ik uitgerekend zou zijn als ik nu wel zwanger ben, en wat stond daar tot mijn verbazing dat mijn innesteling de 27e zou plaatsvinden gister dus, opeens heb ik weer hoop gekregen want misschien voelde ik me daarom wel zo beroerd.
Nu kon ik dat makkelijk berekenen want mijn cyclus is precies 28 dagen, als dit niet zo is, is het denk wat moeilijker.

Misschien is dit bij jou ook wel het geval geweest............ik hoop het wel voor je.

Groetjes Mirella

Hoi,

Tja het kan wat betekenen maar ook weer niet..je hoort wel vaak dat er meer afscheiding is dan normaal als je zwanger bent..je kunt alleen maar afwachten..shit he..en dan woensdag meteen testen..spannend hoor

issabel

hai,

nou mijn NOD is toevallig ook op de dag dat jij je NOD ook moet hebben! ik heb een cyclus van 28-29 dagen. Ik mag nergens vanuit gaan maar ik heb nu al paar dagen last van hoofdpijn en raar gevoel in mn rechter onderbuik ook zijn/waren mn tepels wat gevoelig. Het kan ook zijn dat het menstruatie klachten zijn (al heb ik dit nooit gehad) maar mocht je zwanger zijn kan je  die klachten wel een week voor je NOD voelen?

Terug
Bovenaan