ff vraagje over een boek?!

A

Anoniem

Guest

Hallo allemaal,

Allereerst aan degene die zwanger zijn geworden allemaal van harte gefeliciteerd en iedereen die op het puntje van haar stoel zit succes en alle anderen natuurlijk ook. Ik zal blijven duimen voor iedereen.

Maar wat ik wilde vragen is: Ik heb hier wel eens gelezen dat mensen een bepaald boek hadden over het zwanger worden enz. Maar ik weet niet meer welk boek het is en dat zou ik graag willen weten. Ook zou k graag willen weten wat het kost en waar het te krijgen is.

Als iemand dit weet alvast hartelijk bedankt.

Ik wens iedereen veel succes met klussen en duimendraaien en al het andere.

Liefs droopy23 (die inmiddels 24 is)

Hoi Droopy,

Ik heb een aantal boeken gelezen. Maar het boek van Marielle Croon: over Zwanger worden, vond ik het fijnst en meest uitgebreid. Op de andere kan ik zo gauw niet komen, sorry.

Ik heb de boeken van de Bieb geleend en ze hebben bij ons keuze uit een boek of 3-4.

Op internet vind ik www.vruchtbaarheid.org wel uitgebreid en handig om te lezen. Daarbij gaat het met name over de temperatuurmethode en cervixmethode. Ook www.9maand.be  is wel leuk om eens te lezen.

Suc-6
Liefs Nanda

Hallo!

Ik heb hetzelfde boek:

Zwanger worden, handboek voor kinderwensers en twijfelaars
Mariël Croon
ISBN 90 80811319
25 euro

Ik heb echt heel veel aan dit boek gehad. Staat ook veel in over 'als zwanger worden niet vanzelf gaat'.

Veel leesplezier!

Hoi,
Ik heb ook het boek van Mariel Croon. Ik vind het echt een aanrader. Het heeft me erg geholpen om mijn vruchtbare dagen uit te rekenen en te herkennen.
Alles staat heel duidelijk en niet te uitgebreid uitgelegd. Je leest er zo doorheen, helemaal niet saai (wat ik van andere boeken wel soms vond).
Het is ook een aanrader voor de meiden die al in de medische molen zitten, want de helft van het boek gaat over "als het niet vanzelf lukt".
Groetjes,
Esprit

Hoi,
Ik heb ook het boek van Mariel Croon. Ik vind het echt een aanrader. Het heeft me erg geholpen om mijn vruchtbare dagen uit te rekenen en te herkennen.
Alles staat heel duidelijk en niet te uitgebreid uitgelegd. Je leest er zo doorheen, helemaal niet saai (wat ik van andere boeken wel soms vond).
Het is ook een aanrader voor de meiden die al in de medische molen zitten, want de helft van het boek gaat over "als het niet vanzelf lukt".
Groetjes,
Esprit

Hoi

Een boek wat erg goed is is natuurlijk en zeker. Dit geeft een duidelijke uitleg en je hebt er ook nog wat aan als je kindje is geboren, want we gaan er natuurlijk van uit dat het lukt. Ook is er een apparaat op de markt die het allemaal voor je uitrekent en voor je bijhoudt.  Ik baal alleen want ik weet niet meer hoe het apparaat heet. Op internet heb ik het gezien bij een apotheek. Mijn vriendin heeft het apparaatje dus als ik haar spreek en dit bericht nog kan vinden zal ik het je zeggen. Sorry!

Terug
Bovenaan